Sanna (haf) @work met springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Sanna (haf) @work met springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 09:58

Oei, wat zijn foto´s confronterend. Er schort nog wel een boel aan mijn houding en zit, ik val extreem voorover lijkt wel (eigenlijk iedereen die wel eens op haar gereden heeft, maar dat mag toch echt geen excuus zijn).

Verder rijden we dus vooral recreatief en misschien van de foto´s wel af te lezen. Sanna is echt een voorwaarts paard, eeuwig maar hyper enthousiast en energie. Maar we oefenen regelmatig en op die manier wordt het luisteren naar de hulpen steeds beter evenals het tempo.

Hier een paar foto´s van twee weekjes terug samen met Lucky in de bak. Lucky is de lichtste haflinger, Sanna de donkerdere

Samen instappen:
Afbeelding

Op de volte:
Afbeelding

Wending voor de balkjes langs, erg moeilijk want die balkjes roepen toch om over heen te spurten natuurlijk
Afbeelding

Galopje, lekker vaart maken..
Afbeelding

Even Lucky in de gaten houden tijdens een sprongetje.
Afbeelding

Afbeelding

En dan wat foto´s van sprongetjes, niet hoog maar ook niet nodig. Gaat vooral om het oefenen van de controle, die wil ik graag houden ipv dat Sanna die nog wel eens over wil nemen..
Afbeelding

Afbeelding

Nou, wat vinden jullie?! Zijn niet de hoogste sprongen, maar hoog springen is het moeilijkste niet. Ik werk liever nog even aan controle en tempo op lagere hindernisjes (ook voor Lucky en zijn ruitertje leuker, nu springen we namelijk gezamenlijk) Naar ik aanneem kan ik een boel op en aanmerkingen verwachten. Ik zie namelijk zelf ook nog een flink boel verbeterpuntjes maar toch, ik ben benieuwd. Laat maar horen en als het goed onderbouwd is,kan ik dr hopenlijk nog wat van leren..

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:01

lleuk haffie voor de rest vind ik dat je ver naar voren zit maar dat zeg je zelf al!
*kben de eerste*

Basic_

Re: Sanna (haf) @work met springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:10

Wat een onwijs lieve schattige haf zeg!

En controle is natuurlijk ook veel beter dan dat je gelijk hoog wilt gaan springen maar dat ej dan helemala geen controle hebt!
Vind het toch goed hoor!

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 08:08

Ik rijd lekker recreatief, de eigenaresse ook en voornamelijk buitenritten doet zij.

En als de hoogte een beetje beperkt blijft kunnen we beiden gezamenlijk springen en lijntjes oefenen