maar ze doet het super, en gister was ze errug stout in het bos (oke ik had haar een halfjaar niet meer gereden denk ik maar dan nog, t was niet de des die ik gewend was
)vandaag was Elza hier en die heeft alle paarden gereden, ik heb op ieder paard 5 min gezeten ofzo en we hebben dus veel foto's!
Desje had er weer zin in, ga haar weer wat vaker meenemen, hopen dat ze spiertjes terugkrijgt en die hangbuik verdwijnd(ribben voel je erg goed en zie je ook iets maar die buik blijft dik)
ff rondje racen, ik ga epres beetje staan/naar voren zitten om haar achterhand niet te zwaar te belasten
superpony is het toch, in geen jaaaaaren gereden op enkele minibosritjes na maar iig geen dressuur en je rijd er zo weer mee weg, superlicht in de hand en alles

en elza er op!
en ook elza reed er makkelijk mee weg!!
des heedft lange manen(normaal op 2 handbreedte's heeft ze een punk-kapsel alles recht omhoog haha)
die lange haren ana dr benen

en nee das geen witte waas van een bewogen foto. zijn echt dr sokken
en dat voor een Holsteiner hahades blijft knap

ja het is echt een schatje !! ik vind der echt leuk
)
maar das ff errug naar als t zo tegenzit, maar als alles stabiel is en zelfs weer de goede kant op gaat dan is recreatief rijden ook een leuk alternatief als de sport niet meer kan
Desje ziet er goed uit
mocht je een keer in de buurt zijn dan laat het maar weten dan kan je desje(en de rest) in het echt komen bekijken