Pino @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Riddikulus

Pino @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 20:14

Hoi!

Vandaag ben ik een extra lesje gaan rijden, omdat het vakantie was. Helaas moest het paard waar ik normaal op rijd al de nodige uurtjes lopen, dus kreeg ik een andere toegewezen: Pino. Pino is een kleine opdonder en een echt manege-paardje: Zolang HIJ mag beslissen wat er gebeurd is er niets aan het handje, maar als je wat meer van hem vraagt, wordt ie vervelend.

Omdat dit een van de weinige keren is dat ik hem rijdt, is het allemaal niet zo netjes. Het is echt een paard met gebruiksaanwijzing in het chinees geschreven. Ondanks de hitte heb ik toch aardig gereden, en ik wilde dat even met jullie delen.

Wees lief, dit is mijn bokt-debuut, en ik ben "maar" een manege-ruiter.

Tips zijn áltijd welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de foto's staan niet op volgorde

punten die ik zelf al gezien had:
linkerpols (die leidt een heel eigen leven)
hakken uitdrukken
zitten, zitten, zitten

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:19

Ik vind dat je hartstikke netjes rijdt! Deze foto's zijn natuurlijk maar moment opnames. Je kan wel zien dat het paardje wat je rijdt niet echt ontspant maar verder geen naar beeld! Verdere commentaar geef je zelf al

wilco_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:20

ik vind het er leuk uitzien

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:31

Ik vind het er ook leuk uitzien .
lekker ontspannen .

furylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:32

Ik vind het er heel netjes en ontspannen uitzien
heb verder ook geen tips

Do0w

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:53

Lekker zo rijden in die hitte Het ziet er netjes uit hoor! je benen liggen best naar achter, maar je zwaartepunt is verder wel op de goeie plek, en je zit netjes in 1 lijn Leuk paardje trouwens!

Riddikulus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 21:01

Bedankt voor alle reacties, ben helemaal blij

Do0w schreef:
Lekker zo rijden in die hitte Het ziet er netjes uit hoor! je benen liggen best naar achter, maar je zwaartepunt is verder wel op de goeie plek, en je zit netjes in 1 lijn Leuk paardje trouwens!

Het was inderdaad afschuweijk warm: kijk ook maar naar mijn rode toeter. Pino was op het einde echt aan het schuimen, zo nat was hij.

Mn benen liggen best ver naar achter omdat het een zeer lui paard is, dat niet voor het been is. Op die manier kan ik hem net wat meer vooruit duwen. Ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten oplossen?

Karakters

Re: Pino @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 12:19

Je hebt wel op 3 van de 5 foto's je duimen niet als hoogste punt. Dat zegt Harrie toch ook 10 keer per les

Maar ik vindt dat je Pino mooier rijdt dan Lenie

Riddikulus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 12:26

hey wat leuk!Jammer dat je geen foto's in je profiel hebt, want ik kan nu geen gezicht bij je reactie plaatsen

Je maakt me wel nieuwschierig wie je dan bent?