MyWish Max op wedstrijd(m2) 30-04!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

MyWish Max op wedstrijd(m2) 30-04!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 11:17

Gisteren had ik voor het eerst sinds 3 maanden weer wedstrijd, dit keer in Oud-Beijerland. Eigenlijk zijn we nog aan het opbouwen, we zijn pas 2 weken weer bezig met zijgangen. Maar toch ingeschreven om even 1 keertje buiten te rijden voor de NRPS kampioenschappen.

Jammer genoeg was hij verschrikkelijk stijf (slechte rug en koud weer op stal. hij staat bij de deur en die staat altijd open nu, terwijl het voor hem tekoud is.) En door zijn rug kon hij in de 1e bak niet lekker lopen, die was een beetje zwaar.

Toch reden we die proef foutloos en opzich wel een lekker gevoel, vooral door de omstandigheden.

De tweede proef liep die beter, het was ook een minder zware bak, maar ik maakte foutjes, we waren allebei moe en mijn moeder las 1 keer verkeerd voor.

Uiteindelijk was ik 2 keer 1e met de 1e proef 194! punten(dat was 13 punten verschil met nummer 2) en de tweede proef 175 -2 dus 173 punten.

Wel stond er 2 keer commentaar wat niet klopte, volgens mij en omstanders. Mijn middengalop had ik 1 keer een 4 en geen verschil als commentaar en 1 keer een 5 met te weinig verschil. En dat terwijl hij juist heel netjes verruimde en netjes terug kwam alletwee de keren! Maar het zal wel niet geweest zijn wat ze wilde zien. Voor de rest vond ik het erg goed gejureerd die proef

Maarja, alsnog een goede dag

Nu M2 +6

Foto's zijn van 2e proef, waar we dus allebei moe waren wat tenkoste ging van mijn houding.

Afbeelding
Travers, commentaar: niet op 4 sporen, klopt

Afbeelding
Spreekt voor zich.. niet vierkant

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Verzamelde stap, ging niet zo goed, paar tactfouten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En bijna groeten

Hmm ze zijn nu beetje klein :s

Graag commentaar, dit was de 2e proef dus hij was wel moe en ik ook Dus liever tips

Chan_n

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:27

De foto's zijn een beetje onduidelijk, maar het ziet er goed uit!
Gefeliciteerd met je punten en nog veel succes

MyWishMax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 12:44

Jah ik weet het, ze zijn beetje té klein geworden door het uploaden

Dankje wel

_Kelly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:01

ziet er goed uit!leuk paardje! ik heb daarook een keer gereden! fijne buitenbak!

MyWishMax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 18:16

Ik vond de 1e een beetje zwaar door de regen.. De 2e was errug lekker (die van de foto's dus )

MyWishMax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 19:07

nog iemand?