Suus beetje@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ofirsuzzie

Suus beetje@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 09:33

We zijn al weer een tijdje geleden buiten gaan rijden met suus, rustig aan gedaan en af en toe een drafje of zelfs een stukje crossen
Nou jah hier de foto´s:
Stappen:
Afbeelding
Drafje:
Afbeelding
Close-up van haar geweldig eigenwijze koppie
Afbeelding
Eum......tsja, geen commentaar
Afbeelding

Geen commentaar op het achterstevoren zitten, de pony doet niks, ze stapt gewoon rustig door.

Groetjes

Esther_1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:20

als je geen commentaar wilt dan moet je de foto niet plaatsen. ik ga dus toch commentaar geven, ik vind het heel erg onverantwoord en gevaarlijk dat je buiten achterstevoren gaat zitten!het is nog altijd een dier en die zijn onvoorspelbaar, je mag van geluk spreken dat er niks gebeurt is.

de pony vind ik overigens leuk om te zien.

(ik twijfel alleen of dit niet bij itp hoort?)

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:22

leuke foto's hoor
D'r hoofdje is grappig met die witte neus

@ Esther19: waarom bij ITP? De pony is toch aan het werk of zie ik dat nou verkeerd?

Guuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:23

Ik dacht, hee een bekende pony

Ziet er leuk uit hoor

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:24

Esther19 schreef:
als je geen commentaar wilt dan moet je de foto niet plaatsen. ik ga dus toch commentaar geven, ik vind het heel erg onverantwoord en gevaarlijk dat je buiten achterstevoren gaat zitten!het is nog altijd een dier en die zijn onvoorspelbaar, je mag van geluk spreken dat er niks gebeurt is.

Mee eens! Paard blijft een vluchtdier en kan áltijd ergens van schrikken.
Wle n leuk diertje, inderdaad eigenwijs koppie, dat maakt hem juist zo leuk!

__inge__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:31

ik zie ze niet

YourtheOne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:51

Altijd maar weer commetaar
Is toch haar verantwoordelijkheid..

_Jolien_

Re: Suus beetje@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:57

Hey maaike,

leuke foto's hoor van je zusje en suus, rij jij er ook nog wel eens op?
Suus heeft echt mooie volle manen en staart (valt me nu ineens op).

ik ben het wel met de rest eens over dat achteruit zitten. Het blijft een vluchtdier. In de bak ofzo moet je het zelf weten, maar buiten is toch wat anders. Misschien kun jij suus de volgende x vasthouden als je zusje er achtersevoren op wil zitten..

lllaura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:59

Esther19 schreef:

de pony vind ik overigens leuk om te zien.

(ik twijfel alleen of dit niet bij itp hoort?)

Kom op zeg, als jij mij kan overtuigen dat jij nóóit iets 'onverantwoords' hebt gedaan met je paard vind ik dat heel bijzonder...
En ze zal heus dat paard wel vertrouwen, en dat paard haar, anders zou ze het niet doen.

ofirsuzzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 12:47

Eerst over dat achterste voren zitten de pony is 20 heeft artrose en ze is nergens bang voor, ik rij (nu niet meer) nu 3/4 jaar op haar en ze heeft in al die tijd nog nooit een rotstreek uit gehaald en ik ben het met laugrease eens dat je nooit iets onverantwoords hebt gedaan, iedereen doet wel eens iets dat niet kan

doerakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:25

LCharlotte schreef:
Esther19 schreef:

Mee eens! Paard blijft een vluchtdier en kan áltijd ergens van schrikken.
Wle n leuk diertje, inderdaad eigenwijs koppie, dat maakt hem juist zo leuk!

helemaal mee eens... je vraagt om geen commentaar dus dat zegt al dat je zelf weet hoe onverantwoord dit is

loverasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:36

Kom op zeg, als jij mij kan overtuigen dat jij nóóit iets 'onverantwoords' hebt gedaan met je paard vind ik dat heel bijzonder...
En ze zal heus dat paard wel vertrouwen, en dat paard haar, anders zou ze het niet doen......

Dat vind ik niet zo'n slimme opmerking ik vertrouw mijn pony ook heel erg maar dan nog kan tie schrikken als ik achterste voren zou gaan zitten , maar het is haar verantwoordelijk heid.

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:40

ofirsuzzie schreef:
Eerst over dat achterste voren zitten de pony is 20 heeft artrose en ze is nergens bang voor, ik rij (nu niet meer) nu 3/4 jaar op haar en ze heeft in al die tijd nog nooit een rotstreek uit gehaald en ik ben het met laugrease eens dat je nooit iets onverantwoords hebt gedaan, iedereen doet wel eens iets dat niet kan

20jaar?! Had ik haar absoluut niet gegeven ziet er frips en vrolijk uit. Dat achterstevoren zitten tja......je moet ook eens het andere eind van je paard kunnen zien of het wel goed meeloopt he......big deal!

ofirsuzzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 13:43

Serval schreef:
ofirsuzzie schreef:

20jaar?! Had ik haar absoluut niet gegeven ziet er frips en vrolijk uit. Dat achterstevoren zitten tja......je moet ook eens het andere eind van je paard kunnen zien of het wel goed meeloopt he......big deal!

Ze is nog 19 maar ze word de 23ste mei, 20!!

kyrkelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:45

ik doe het ook wel eens hoor achterstevoren zitten maar dan wel alleen in de bak zodat als ze aan schiet en ik er af val ze niet de weide wereld in kan

denz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 14:05

Wat een leuke pony zeg!!

En ik vind dat je lekker zelf mag weten hoe je op dat beest zit!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:23

Serval schreef:

ik moest zo lachen om deze opmerking...even kijken of de achterkant het nog doet

in weze is het onverantwoord, maar kom op, heeft niemand dan ooit gek gedaan met zijn paard of pony?

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 00:10

Wat een leukertje !!

Kijk persoonlijk zou ik het niet gedaan hebben, dat achterste voren zitten, maar goed..... een ieder weet zelf wel wat die doet.

Ze heeft tenminste een cap op !!!