Nou jah hier de foto´s:
Stappen:

Drafje:

Close-up van haar geweldig eigenwijze koppie

Eum......tsja, geen commentaar

Geen commentaar op het achterstevoren zitten, de pony doet niks, ze stapt gewoon rustig door.
Groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Esther19 schreef:als je geen commentaar wilt dan moet je de foto niet plaatsen. ik ga dus toch commentaar geven, ik vind het heel erg onverantwoord en gevaarlijk dat je buiten achterstevoren gaat zitten!het is nog altijd een dier en die zijn onvoorspelbaar, je mag van geluk spreken dat er niks gebeurt is.
ik zie ze niet
Esther19 schreef:als je geen commentaar wilt dan moet je de foto niet plaatsen. ik ga dus toch commentaar geven, ik vind het heel erg onverantwoord en gevaarlijk dat je buiten achterstevoren gaat zitten!het is nog altijd een dier en die zijn onvoorspelbaar, je mag van geluk spreken dat er niks gebeurt is.
de pony vind ik overigens leuk om te zien.
(ik twijfel alleen of dit niet bij itp hoort?)
LCharlotte schreef:Esther19 schreef:als je geen commentaar wilt dan moet je de foto niet plaatsen. ik ga dus toch commentaar geven, ik vind het heel erg onverantwoord en gevaarlijk dat je buiten achterstevoren gaat zitten!het is nog altijd een dier en die zijn onvoorspelbaar, je mag van geluk spreken dat er niks gebeurt is.
Mee eens! Paard blijft een vluchtdier en kan áltijd ergens van schrikken.
Wle n leuk diertje, inderdaad eigenwijs koppie, dat maakt hem juist zo leuk!
ofirsuzzie schreef:Eerst over dat achterste voren zitten de pony is 20 heeft artrose en ze is nergens bang voor, ik rij (nu niet meer) nu 3/4 jaar op haar en ze heeft in al die tijd nog nooit een rotstreek uit gehaald en ik ben het met laugrease eens dat je nooit iets onverantwoords hebt gedaan, iedereen doet wel eens iets dat niet kan
Serval schreef:ofirsuzzie schreef:Eerst over dat achterste voren zitten de pony is 20 heeft artrose en ze is nergens bang voor, ik rij (nu niet meer) nu 3/4 jaar op haar en ze heeft in al die tijd nog nooit een rotstreek uit gehaald en ik ben het met laugrease eens dat je nooit iets onverantwoords hebt gedaan, iedereen doet wel eens iets dat niet kan
20jaar?! Had ik haar absoluut niet gegeven ziet er frips en vrolijk uit. Dat achterstevoren zitten tja......je moet ook eens het andere eind van je paard kunnen zien of het wel goed meeloopt he......big deal!
Serval schreef:
20jaar?! Had ik haar absoluut niet gegeven ziet er frips en vrolijk uit. Dat achterstevoren zitten tja......je moet ook eens het andere eind van je paard kunnen zien of het wel goed meeloopt he......big deal!