Times @ work met Stalleke en mij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Times @ work met Stalleke en mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:48

Vandaag hebben ik en Chantal (stalleke) een super gezellig dagje gehad!!!

Ik heb het de laatste tijd enorm druk en daarnaast ook nog eens weinig zin om te rijden.

Zat er vandaag voor het eerst sinds vrijdag weer op en dat liet ze me even weten

Ik moet echt fanatieker gaan rijden want ze loopt gewoon met me weg, waar ze overigens groot gelijk in heeft!!

eerst ik
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toen ctal
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

niet heel mooi gereden , maar sterk achterbeen
Afbeelding

der koppie
Afbeelding

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:59

Timmie!! Ik vond haar er goed uitzien vandaag!
Op het einde liep ze ook best lekker! Alleen wat is mijn houding belabberd zeg! lijk wle een zoutzak

Vond het super gezellig vandaag! moeten we vaker doen!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:00

knappe timmie! valt me op dat ze op sommige foto's bij ctal ook vrij klein lijkt, maar nog lang niet zo klein als met mij erop
zet dr nog maar ff goed aan het werk dan hebben we zondag mooie foto's op concours(en heb je weer een wp als t goedgaat )

inge88

Re: Times @ work met Stalleke en mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:29

Heej Chantal dat staat gek jij op een andere
leuk paardje

_Cindy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:49

Leuk paard, en wat een mooie kleur! Tips: Chantal haar schouders meer naar achter, nu lijkt het alsof je in elkaar gedoken zit. Bij de foto's waar je er zelf op zit zie ik dat ze soms wat te ver naar binnen valt met alleen haar hoofd. Het paard kan iets meer door het hele lichaam buigen en iets minder stelling. Denk er ook aan je handen goed te dragen en ze netjes naast elkaar te houden, maar ik denk dat dit een momentopname is.

Lijkt me een heel fijn paard om te rijden, hij loopt ook lekker ruim! Veel plezier er nog mee.

Cindy