Dakota voor het eerst @ bokt!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChrissiejJ

Dakota voor het eerst @ bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 22:20

Halloo ,
ik vond het eens tijd om Dakota eens op Bokt te presenteren
oke we hebben nog heeeel veel werk.. zowel Dakota ls ik dus ik zal mijn commentaar maar alvast geven .. O en de foto's daar loopt ze nogal hoog met haar hoofd in de lucht, omdat ze nog niet nageeflijk is in draf en galop (werken we aan ) en van waar ze wel nageeflijk is heeft mijn moeder geen foto's gemaakt
mijn commentaar:
- beugels zijn te kort, maar dat komt omdat ik zo in de bossen wat steviger zit.. vind ik (in de lessen heb ik ze langer )
- schouders meer naar achteren
- benen wat meer naar achteren..
- ik rijd op sommige foto's zonder cap, maar dat was speciaal voor de foto's, want met dat ding op heb ik zooooooo'n groot hoofd
ehmm nog meer maar daar kom ik niet zo snel op misschien vermeld ik dat bij de foto's
Dakota's hoofdje (die foto's is al een tijdje geleden gemaakt.. de rest is vanavond gemaakt )
Afbeelding
Even naar mijn moeder kijken.. die oogjes hahah en mijn dikke kop..
Afbeelding
Schouders naar achtere.. en net toen ze mooi haar hoofdje hield had mijn moeder de camera weg gestopt
Afbeelding
Weer dat hoofdje zo hoog.. werken we aan maar alles op zijn tijd eh
Afbeelding
Mijn houding hier waardeloos wasmeer bezig met Dakota en de foto is te vroeg gemaakt
Afbeelding
ze wordt actief
Afbeelding
race
Afbeelding
posere
Afbeelding
Commentaar mag.. maar niet te heftig ik zie het maar als opbouwende kritiek en dit wass in het bod dus datn is ze wle anders eh

Winxz_Bas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:31

je beugels 4 gaten langer zou ik zeggen!
voor d rest goed hoor(*eerste*)

ambertJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:35

Inderdaar beugels VEEEL langer

leuke pony hoor

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:36

Ind, beugels véél langer!
Voor de rest netjes, denk ook om je schouders naar achter (op sommige fot's)

marissa_

Re: Dakota voor het eerst @ bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:40

leuke pony hoor
maar wel meer je handen rechtop houden
deed ik ook altyd fout

Charl_otter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:02

Ziet er mooi uit hoor, Mooi ponyke ook.
En je handen en beugels, Maar dat hebben ook al andere mensen gezegt dus dat weet je wel
Maar ziet er goed uit!

liesje1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:06

probeer wat 'arroganter' te rijden, je hebt een mooie pony, mag je best wat trotser op gaan zitten! Borst naar voren, schouders naar achter en een duidelijkere knik in je ellebogen proberen te krijgen door je handen wat hoger te dragen. Benen ook mooi lang maken. Succes met rijden verder!

ChrissiejJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 23:42

ja dat van die beugels .. ik weet het, maar als ik op andere pony's rijd kan ik wel met lange beugels rijden, maar bij haar.. nee daar lukt het me niet goed bij.. dan verlies ik ze etc.. en ik rijd in de lessen wel met lange beugels.. maar in het bos.. dan kan mevrouw zo snel etc etc gaan dat ik zo met korte beugels wat meer stevigheid heb..en ja dat arrogante wat liesje1986 zegt ik ga het proberen maar ach ja.. op foto's zie je altijd foute dingen terwijl er ook goede dingen zijn maar die je dan niet ziet! maar bedankt voor het advies ik ga eraan werken.. ik heb eerst geprobeert alles goed te laten lukken en lopen etc.. en nu ga ik alles perfectioneren ..
ooo ik heb haar nu al een tijdje maar als ik haar zie krijg ik toch nog de kriebels.. zo mooi en lief vind ik haar haahah