Nikitaatje schreef:hay hay daan.. het ging wel lekker vandaag he?.. maar toch zie ik je liever op kar of bail hoor!.. maja het setje staat hem leuk.. En het halster karlos ook.. lief met dat bloemetje. Xxjes Nik
p.s kan je mij die foto´s van iris nog eventjes sturen:D
Ja hij gin inderdaad lekker! Ik zie mezelf ook graag op Bail en Kar maja die blessures, he?!
Toch vind ik Ivanck ook goed bij me passen. T klikt gewoon zo goed! En dat heb ik niet met elk paard.
naadje24 schreef:is dat setje nr 31?
zag in een ander topic staan dat je 30 setjes hebt
kleurt goed!!
Ik heb geen idee het hoeveelste setje ben inmiddels de tel kwijt
Ymmik schreef:haha ziet er goed uit hoor! leuk paardje ook.
Volgens mij heb jij zo de meeste setjes van bokt! Je moet eens een foto maken van al je setjes.
Dat halster van Karlos is opvallend!
Zal ik een keer doen!
Nimmedor schreef:ziet er goed uit, alleen probeer naar het lang en laag draven hem ECHT bovenin te stellen, zodat die naar je hand toe loopt en er niet tegenaan hangt, nu valt hij een beetje op de voorhand omdat hij het achter niet meer aanpakt.
Leuk halster idd!!! verder vind ik ook dat je een erg nette houding hebt, alleen denk om die buitenhand!
Ja, ik heb heel voorzichtig gedaan met het oppakken. Hij zet snel zijn rug vast daarin. Maar ik moet inderdaad zijn achterhand actiever maken en houden.
Marijke82 schreef:Hey Ivanck die ken ik ook wel
Hij ziet er goed uit
Beterschap voor Karlos!
Dankjewel! Ja, jij kent hem inderdaad! Ik vind hem echt onzettend leuk om te verzorgen en rijden en volgens mij mag hij mij ook wel.
Maaiikii schreef:Hey,
Wauw wat een leuk paard! Het setje staat hem goed!
Wat doe je met hand met wijken
Schaam
Ja, ik moest hem wat meer overtuigen en toen onstond er spontaan een "spatisch handje".
PenkyPower schreef:mooi paardje leuk halster
wat had hij iets leuks geels in zijn manen:P
3 paardenbloemen dat stond lekker zomers en paste bij het halster.
Sylleke schreef:Ziet er netjes uit!
En wat een heerlijk paard is het weer. Zoveel toppers.
Dankjewel
Ik ben echt verwend met zoveel leuke paarden om me heen!!!
cojolly schreef:Hoi Daan ziet er leuk uit hoor
Bedankt Mar!!!