Met me teen in de stijgbeugels..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

p0nyl0ver

Met me teen in de stijgbeugels..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 20:33

Hoi
Ik heb wat aan me voet/been. Waardoor ik dus met 1voet op me tenen loop. (ik heb nooit recht gelopen) Dus ik weet ook niet of het een verschil is 'Met rijden' Ik kan bijvoorbeeld niet met me hiel aansporen. En ik kan me hiel niet uitdrukken. Dus ik sta met me tenen in de stijgbeugels en me hiel staat gewoon om hoog. Zou dat dan een verschil in moeilijker/makkelijker rijden hebben?? Alvast bedankt xXx Tanja

mariska32

Re: Met me teen in de stijgbeugels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:29

tuurlijk maakt het verschil dat je zo moet rijden.
in jouw geval is het niet anders en zul je een manier moeten zoeken wat voor jouw en je paard werkt.
kun je wel zonder beugels rijden of geeft dat ook problemen?

ankem

Re: Met me teen in de stijgbeugels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:57

Ik heb een dystrofievoet, die dus niet meer normaal kan functioneren. Ik heb verminderd gevoel en dus besturing, mijn voet/been is stijver en dunner dan de ander. Ik kan er prima mee rijden, het kost mij alleen iets meer moeite. Maar niemand die het ziet.
Dus ik zou me er niet te druk over maken en gewoon lekker gaan rijden.

Samzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:59

Het maakt idd verschil, omdat je dan niet recht zit en dus niet met beide zitbeenknobbels evenveel inwerkt. Maar je moet je er niet te druk over maken, als jij lekker wilt rijden en kunt rijden moet je dat lekker doen!

Maar er zal vast een oplossing te vinden zijn, succes met rijden

xxxLotte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:56

Zoals de rest ook zegt het maakt inderdaad een verschil,
Je sit misschien minder stevig in het zadel,
En zoals ze rest ook al zegt lekker gewoon een oplossing vinden en door gaan met rijden!!;)