Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M3isSi3j schreef:Een slofteugel gebruik je goed als je hem los laat hangen.. zodra je hem gebruikt doe je het fout: kortom het is onzin!
tantjeuh schreef:ik ben persoonlijk heel fel tegen een slofteugel. Voornamelijk omdat praktisch niemand er fatsoenlijk mee kan rijden, en je er dus meer mee afbreekt dan dat je ermee aanleert. Mijn tip dus? Laat hem gewoon uit... Het is al zeker fout als een paard constant met slof gereden wordt.
M3isSi3j schreef:maar waarom gebruik jij je slofteugel dan karmy?
Ik heb bij ro wel eens een slofteugel om als ik over het veiling terrein moet (waar een paar honderd vrachtwagens je op nog geen meter afstand passeren).. Door die slof is ze rustiger zonder dat ik hem uberhaupt vast heb! Slaat nergens op..
k_roosje_k schreef:okey bedakt allemaal heel erg bedankt ik denk dat ik maar zonder slof ga rijden
is een elastiek een betere optie?
RobinCera schreef:Ik vind zelf van wel!
het is vriendelijker en heeft geen erge slechte naam als de slof. en werkt blijkbaar erg goed!
Tavanta schreef:RobinCera schreef:Ik vind zelf van wel!
het is vriendelijker en heeft geen erge slechte naam als de slof. en werkt blijkbaar erg goed!
Vind ik ook niet echt een reden, heeft geen slechte naam.
Maar om altijd een elastiek om zijn hoofd te hangen lijkt mij ook niet zo'n goed idee, zeker niet als je hem (zoals zoveel mensen) flink kort aantrekt........
Een elastiek werkt meer in dan je denkt.
Ik zie dan liever een tiedeman, daar kan je bijna niet de mist mee ingaan mits goed op maat natuurlijk, en is een stuk vriendelijker
Tavanta schreef:RobinCera schreef:Ik vind zelf van wel!
Vind ik ook niet echt een reden, heeft geen slechte naam.
Maar om altijd een elastiek om zijn hoofd te hangen lijkt mij ook niet zo'n goed idee, zeker niet als je hem (zoals zoveel mensen) flink kort aantrekt........
Een elastiek werkt meer in dan je denkt.
Ik zie dan liever een tiedeman, daar kan je bijna niet de mist mee ingaan mits goed op maat natuurlijk, en is een stuk vriendelijker
Citaat:ik vind slof ook maar niks, ik rij zelf nu een paar weken met elastiek