Vorige week zondag [23-04-'06] heb ik met mijn verzorghaf Nicky onze eerste wedstrijd samen gereden.
Voor Nicky was het extra spannend!
Voor het eerst met de trailer weg en voor het eerst op vreemd terrein en van een wedstrijd had ze ook nog nooit van gehoord.
In de trailer was ze vrij braaf. We hebben haar voor op de parkeerplaats van de manege uitgeladen.
We hebben haar zaterdag gebracht zodat ze even kon wennen.
Ik heb met haar zaterdag een lesje gereden. Een half uurtje maar omdat ze kreupel liep. Dit was dus wel even schrikken want morgen was de wedstrijd al! Haar been afgespoten, nog wat gestapt en nog een keer afgespoten. Nog even eten gegeven en toen haar met rust gelaten. Roosje (misshaffie) heeft nog wat foto's gemaakt van ons
Gepoetst en wel voordat ze naar de manege zou gaan
Dit was een A-proefje zonder galop, meer voor de ervaring. We hadden 139 punten en het resultaat staat onderaan
Enne, Nicky is pas 5 jaar en moet dus nog wel het een en ander leren.
*trots op de witte staart
*Voor het eerst op een manege
Van de les geen foto's gemaakt omdat ik er zo weer uit was vanwege het kreupel lopen.
zondags er weer vroeg heen. wat gestapt op het erf. Even op de eigenaar gekeken of ze nog kreupel liep, maar er was niks meer te zien. (we hadden er een steentje gisteren uitgehaald, dit was dus de oorzaak) Wat gepoets, schoon was ze al. en met die manen is het ook gemakkelijk
Met het rijden was ze erg braaf! wel aan het hinniken, maar ze liep erg lekker! Voor het inrijden zijn we even in een 'bosje'wat foto's gaan maken.
inrijden: *Annemiek {mystictinker} heeft de foto's gemaakt!
De wedstrijd:
hier ging ik halthouden:
halsstrekken [hadden we nog nooit gedaan
]A-afwenden
Na het afgroeten meteen belonen voor haar prestatie! (ik weet dat dit eigenlijk niet mag
)Dit was nog net voor de wedstrijd even een rondje door de bak rijden, ze wou niet echt langs de kantine. Maar na 1 keer zo erlangs te zijn geweest liep ze weer braaf
vanuit halthouden wegrijden *oei, mijn benen*
*trots!*
F-X-H van hand veranderen
En het resultaat!
1e met 3 punten verschil met nummer 2
en thuis nog even de prijs showen!
jammer dat de rozet net aan de andere kant zat
is dit eetbaar??
En na een druk weekendje weer lekker op de wei