Wanelka (3 jr, 4 wkn zadelmak, v Numero Uno) filmpjes!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Venetia

Wanelka (3 jr, 4 wkn zadelmak, v Numero Uno) filmpjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 11:37

Hierbij wat fimpjes van Wanelka. Wanelka is in maart drie jaar geworden. Vrijdag hebben we haar opgehaald van de africhting. Afgezien van nog iets zadeldwang in het begin en wat bloederige reacties gaat het erg goed. Houdt er op de filmpjes rekening mee dat ze pas vier weken onder het zadel loopt!
Ze voelt erg fijn, en dit is het eerste jonge paard dat al zo snel de aanleuning opzoekt, ze zoekt zelf al de hand op! Zoals je ziet heb ik de teugels niet kort en trek ik er ook niet aan, maar ze wil aan aanleuning nemen.

Wanelka is een Numero Uno x Triton x Topas x Nimmerdor, en een driekwart zus van het internationale 1.60m springpaard Nirfan (Gianni Govoni).
Gezien haar fijne rittigkeit bestaat echter ook de kans dat ik haar niet afsta voor de springsport hehe. Ze voelt fijn, ook al is er op haar bouw wel het één en ander aan te merken.

Door deze jonge aanwas is haar halfzus van Zadok eventueel te koop voor serieuze interesse en goede springruiter.

http://media.putfile.com/wanelka-draf

http://media.putfile.com/wanelka-draf-91

http://media.putfile.com/wanelka

http://media.putfile.com/wanelka-galop

http://media.putfile.com/wanelka-andere-galop

Laat maar weten wat je van haar vindt!
Is het een dressuurpaard volgens jullie, of moet ik me laten omscholen?

Booooo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:39

Duurt lang voordat ze geladen zijn..!

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 11:41

Ik merk het! Zou niet weten wat ik eraan kan doen, kan ik ze nog ergens anders uploaden?

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:42

Hoi Venetia, de filmpjes doen op mijn comp een beetje raar, maar goed... Ziet er leuk uit voor die 4 weken dat ze onder het zadel is, ik kan er dus niet zoveel van maken maar de galop is al best aardig of niet? Heb je straks 2 jonge paarden onder je kont! Haha!

LuckyRemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:44

Mooi paard, mooi beengebruik heeft hij!
Alleen op sommige filmpjes lijkt het of je wat naar beneden kijkt, maar kan ook aan mij liggen..
Succes verder met je paard

LuckyRemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:44

Venetia schreef:
Ik merk het! Zou niet weten wat ik eraan kan doen, kan ik ze nog ergens anders uploaden?

www.zippyvideos.com doet het erg goed bij mij altijd, al doen je filmpjes het bij mij wel erg goed..

Edit; je kijkt helemaal niet naar beneden, mijn fout

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:47

Heeft al vrij veel balans voor een dier dat pas 4 weken onder het zadel is! Ik denk dat wanneer je hier een aantal maanden verder mee bent je er een goed paard aan hebt!

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:48

Wat een leuk ding!
Ziet er goed uit, succes er nog mee!

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:52

De filmpjes zien er leuk uit! De filmpjes laden bij mij vrij snel ....
Ziet er al netjes uit, vooral omdat je paardje nog maar net onder het zadel is! Als ze wat langer onder het zadel is, ziet het er denk ik nog veel beter uit!

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 11:53

talented schreef:
Heeft al vrij veel balans voor een dier dat pas 4 weken onder het zadel is! Ik denk dat wanneer je hier een aantal maanden verder mee bent je er een goed paard aan hebt!

Dank je! Ik hoop dat ze zich fijn blijft ontwikkelen. Maar ja, eigenlijk weet ik niet wat normaal is voor een paard dat vier weken onder het zadel is, zoveel rijd ik er niet van die leeftijd.
Dus ik gooi mezelf voor de leeuwen hier op bokt haha!

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:06

Je filmpjes doen het helaas niet bij mij Ben nieuwschierig aagje dus ga ze bij jou thuis wel bekijken morgen! (als je dat goed vind ) Leuk hoor dat je er nu weer een fijn paard bij hebt!

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:10

Ben wel nieuwgierig naar de filmpjes, want die doet het niet, zal het thuis nog een keertje proberen

leuke afstamming

fieke1009

Re: Wanelka (3 jr, 4 wkn zadelmak, v Numero Uno) filmpjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:03

denk dat het helemaal goed komt, ziet er echt al goed uit voor een paard dat pas vier weken onder het zadel is. Het doet met heel erg denken aan die van mezelf (numero uno x zeoliet) die hebben we gekocht toen hij pas twee weken onder het zadel was, toen heb ik hem ook geprobeerd en die zette ook geen pas verkeerd en had veel balans. Maar die van mij zoekt de aanleuning niet zo goed op als die van jou. Ik weet zeker dat je er een fijn paard aan gaat hebben!

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:10

Lijkt me een heel erg fijn paard!
Ziet er al erg netjes uit.

WinBinChes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:10

Ziet er erg goed uit!!!!!!!!!

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:50

Hoi Hoi,

de filmpjes doen het bij heel haperend, kan er dus niet echt veel van maken. Lijkt wel een mooi paard te zijn, heeft iig de kleur mee! Ga maar met haar starten straks, ik ben ongeveer net zo ver met mijn w'tje, kunnen we dalijk tegen elkaar leuk, Alverna met kerst? hahaha

Hoe is het met je veulen, heeft ie al een naam?

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:56

Ik vind echt dat ze al goed loopt, en haar vacht heeft van die mooie appels
Ik ben erg benieuwd hoe ze zich verder ontwikkelt.

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:07

Hey eindelijk heb ik de filmpjes kunnen bezichtigen!! Ziet er super uit, wat een braaf paard. Ben heel erg benieuwd naar vervolg foto's en/of filmpjes zodat we de ontwikkelingen kunnen bij houden.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 23:58

fieke1009 schreef:
denk dat het helemaal goed komt, ziet er echt al goed uit voor een paard dat pas vier weken onder het zadel is. Het doet met heel erg denken aan die van mezelf (numero uno x zeoliet) die hebben we gekocht toen hij pas twee weken onder het zadel was, toen heb ik hem ook geprobeerd en die zette ook geen pas verkeerd en had veel balans. Maar die van mij zoekt de aanleuning niet zo goed op als die van jou. Ik weet zeker dat je er een fijn paard aan gaat hebben!

Dank je! Leuk dat je ook een Numero Uno hebt! Hoe oud is jouw paard inmiddels? Heb je er misschien een foto van?

Hennutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 00:01

heeeerlijk beest! Mooi profiel en lekkere paardjes zeg!!!!

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 00:16

leuke filmpjes, ziet er voor 4 weken onder het zadelgoed uit..
ohhh je hebt een zadok in de verkoop..
mmmmmm helaas mn knip is leeg en de stallen mutje vol.. ben zadok verslaafd!!!

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:15

Ziet er prima uit voor 4 weken onder het zadel!
Fijn is dat he als ze zelf al zo fijn de aanleuning opzoeken? Dat deed die van mij ook meteen vanaf het begin!

De galop valt me ook positief op! Heeft nu al een lekker galopje en in een lekker rustig tempo. Ga zo door!!

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:20

Ik kan ze jammergenoeg niet kijken... Ik wacht dus af tot er foto's komen .. Ben namelijk wel erg benieuwd, vind Numero Uno nakomelingen altijd wel wat hebben.
Miriano: Wat en grappige avater heb je

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 09:36

het ziet er echt heel relaxed uit!!! Even opletten dat de ruiter niet teveel gaat drijven.. nu doet ze het elke pas, daar moet je wel langzaam vanaf.. Het ziet er echt heel fijn uit!