utopia s @work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

areke

utopia s @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 22:53

ff een paar foto's van onze 2e westrijd ondanks een paar dingen die goed verkeerd gingen was ik toch trots op dr valt ook niet mee als je over een maand een veulen moet krijgen

ze vondt het echt allemaal reuze spannend

Afbeelding
best een mooie foto al zeg ik het zelf

Afbeelding
tijdens het losrijden zonde dat tie wazig is

Afbeelding
ondanks dat de proef niet vlekkeloos verliep toch tevreden

ik moet soms iets meer rechtop zitten ik weet het maar we zijn nog druk aan het oefenen over een paar weken gaat ze ff met zwangeschapsverlof maar zodra ze er weer klaar voor is gaat de training weer verder

miilou_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:55

ik mag de aftrap doen,
leuk paardje, ziet er goed uit alleen inderdaad wat meer rechtop zitten.
nog veel succes verder!

areke

Re: utopia s @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 22:58

thnx heb er dr nu bijna een jaar onder het zadel

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 09:36

heey, leuk paardje hoor, mooie kleur. maar op de eerste foto lijkt het of je je handen een beetje naar je toe trekt, en dat je zo zijn mond hindert. kan ook een moment opname zijn. verder wat je zelf al zegt, iets rechterop gaan zitten, en je handen mogen iets hoger en naast elkaar. ziet er netjes uit, voor een jaartje onder het zadel Veel succes ermee!

areke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 17:03

was idd een moment opname ze was nogal druk omdat er iemand anders met dr paard naast mij aan het longeren was ging er nogal wild aan toe en ik heb vooral moeite met mn linker hand die trek ik meestal meer naar me toe we hebben ons eerst op het paard gericht en nu gaan we weer meer letten op mij thnx voor de tips altijd welkom

areke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 21:45

als er nog meer tips zijn zijn ze welkom wel vriendelijk houden graag dit is mn eerste paard dat ik echt zover heb ingereden de rest was voor de verkoop en niet om zelf verder mee te komen met deze wil ik toch wel verder dan de b