Nadina (Balzflug x Emilion) @ dressuurwedstrijdwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nadina

Nadina (Balzflug x Emilion) @ dressuurwedstrijdwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 20:36

Vandaag mijn derde m1 dressurwedstrijd gereden, de eerste buitenwedstrijd van het seizoen... Ze was errug heet, ik had er niet zo'n goed gevoel over omdat ze erg sterk was hierdoor, maar, dit zorgt natuurlijk wel voor onwijs veel impuls en activiteit. (commentaar: je paard loopt fantastisch ) Heb alleen foto's van het losrijden in de buitenbak, daar viel de frissigheid nog wel mee. Was overigens 2 keer 1 met 190 en 186 punten (en had voor het eerst een 2 op mijn coupon)
tips en trucs zijn welkom, mits goed onderbouwd ik weet dat ik wat voorover zit maar de foto's zijn dus van het losrijden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jodie_

Re: Nadina (Balzflug x Emilion) @ dressuurwedstrijdwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:38

Zo, nou dat viel dan nog aardig mee zo twee eerste plaatsen.
En een 2 waarvoor??

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 20:40

voor de middendraf: hoezo explosief? Ze kon het alleen niet volhouden en viel achter in galop en ik kon ht niet corrigeren waardoor ze in galop aansprong. De tweede proef had ik er overigens 8-en voor, haha

sharoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:43

mooie foto's zo 2x eerste goed gedaan hoor

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:33

Daar heb je de knappe mama van mijn paardje. Wat ontzettend goed van jullie Marijke, het houdt maar niet op hè met die fantastische punten van jullie!!!
Welke jury had je? En had je ook het idee dat het goed ging?
Ga je ook gelijk door naar de M2 straks of blijf je nog een tijdje in de M1?Alle prijzen wegkapen

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 07:55

hey Hanke, ik blijf sowieso tot juli in het m1 want ik wil graag de selectiewedstrijden meedoen. Ik hoop eind juli of in augustus m2 te kunnen starten, daar moeten we nog even hard voor werken want ze moet er nog meer met die kont onder (onder andere). ga je je ook inschrijven in Bemmel in augustus? Groetjes!

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:48

nadina schreef:
hey Hanke, ik blijf sowieso tot juli in het m1 want ik wil graag de selectiewedstrijden meedoen. Ik hoop eind juli of in augustus m2 te kunnen starten, daar moeten we nog even hard voor werken want ze moet er nog meer met die kont onder (onder andere). ga je je ook inschrijven in Bemmel in augustus? Groetjes!

Nou dat gaat vast goedkomen!
Ik ben ook van plan om mee te doen met de selecties. Voor groesbeek heb ik mij al ingeschreven, maar waar zijn de andere selectie-wedstrijden?
Dit jaar hoop ik wel mee te kunnen doen in Bemmel zonder dat het door noodweer afgelast wordt

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 11:31

Ursy schreef:
nadina schreef:

Nou dat gaat vast goedkomen!
Ik ben ook van plan om mee te doen met de selecties. Voor groesbeek heb ik mij al ingeschreven, maar waar zijn de andere selectie-wedstrijden?
Dit jaar hoop ik wel mee te kunnen doen in Bemmel zonder dat het door noodweer afgelast wordt

De andere selecties zijn in Bergharen en in Hemmen. Komen we elkaar misschien wel tegen

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:58

Hai Marijke!
Gefeliciteerd met je goede resultaten in de M1, gaat de goede kant op!
De derde foto vind ik erg mooi!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:19

Hey, wat leuk dit is in Huissen!! Ziet er goed uit hoor, volgens mij heb ik jouw nog wel zien rijden!

Ik was ook 2 x eerste in het B dressuur met 181 en 187!

Gefeliciteerd

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:22

ziet er goed uit, maar het lijkt alsof je soms naar voren gaat zitten.

Mariek1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:26

Hey leuk bij de Valom! Goed gedaan hoor!

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 15:14

Venetia schreef:
Hai Marijke!
Gefeliciteerd met je goede resultaten in de M1, gaat de goede kant op!
De derde foto vind ik erg mooi!

Dank je wel! We moeten nog wel hard eraan werken voordat we klaar zijn voor de m2 maar dat komt hopelijk vanzelf wel als we hard blijven oefenen .

Tarah5 schreef:
Hey, wat leuk dit is in Huissen!! Ziet er goed uit hoor, volgens mij heb ik jouw nog wel zien rijden!

Ik was ook 2 x eerste in het B dressuur met 181 en 187!

Gefeliciteerd

Jij ook gefeliciteerd! Ik moest om 10.16 en 10.44, ik weet niet hoe laat de b was?

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:00

Ik wil haar graag weer in het echt bewonderen, helaas kan ik waarschijnlijk niet op donderdagavond... heb je nog andere opties?

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:04

Hey wat leuk om de moeder van Bagheera hier te zien! Zo te zien ga je hard met de punten, goed hoor! Bagheera ziet er super uit, dus volgens mij fokt ze mooi door! Ben benieuwd naar meer foto's in de toekomst!!

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 13:30

VValar schreef:
Hey wat leuk om de moeder van Bagheera hier te zien! Zo te zien ga je hard met de punten, goed hoor! Bagheera ziet er super uit, dus volgens mij fokt ze mooi door! Ben benieuwd naar meer foto's in de toekomst!!

Dank je wel wij willen waarschijnlijk volgend jaar of het jaar erop weer een veulentje met haar fokken, van flemmingh Ik hoop vaker foto's op bokt te kunnen plaatsen (heb niet zo vaak een fotograaf bij de hand )

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 13:42

Zo! Wat een mooi beestje dit!
Loopt erg netjes. Ben benieuwd naar meer foto's.

Veulen van Flemmingh. Hmm, word volgensmij een prachtbeest.

MissUtopia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 14:38

leuk i heb ook een balzflug volgens mij was je concour in huissen of heb ik dat helemaal mis

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 14:57

ja, klopt MissUtopia, jij ook?
Laatst bijgewerkt door nadina op 02-05-06 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Skribbleee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:00

Leuk paardje alleen een beetje dik

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 15:02

Skribbleee schreef:
Leuk paardje alleen een beetje dik

Haha, en ze is al zo afgevallen! (foto van vorig jaar, toen zat ik er net weer een maand op na 2,5 jaar ouderschapsverlof ) Ze is nog steeds wel een beetje aan de dikke kant inderdaad...

Afbeelding

PolosportJ

Re: Nadina (Balzflug x Emilion) @ dressuurwedstrijdwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:06

heej goed gedaan man. Vond je t weer leuk om in huissen te starten? Ik zzal mijn foto's zo ook ff plaatsen van huissen. Ik ben dat trouwens diegene van dat topic toen je dacht dat je op koniginnedag moest rijden.

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 15:09

Hoi, ik 'ken' jou (nou ja, je boktpersonality ) van Ursy (Bagheera is de dochter van Nadina) dus meestal volg ik jou topics ook. Hoe had je gereden in Huissen? Heb je de cup weer gewonnen? Ik vond het wel weer leuk in Huissen... En lekker dichtbij!

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:14

He Marijke, werk jij wel vandaag, hahaha!

Leuke foto's hoor je merrie zie er goed uit! Het lijkt wel of ze wat donkerder is geworden, ik heb haar voor het laatst onder Henri gezien, dat is al een tijd geleden....... gefeliciteerd met je punten ik zag dat er niet hoog gepunt was!!

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 15:22

oei, betrapt slecht he! Soms heb je van die dagen... Maar je hebt gelijk, ik ga weer aan het werk, haha