Wanja@ dressuurwork (Fjord)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wanja

Wanja@ dressuurwork (Fjord)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 13:46

We zijn weer terug
Zowel Wanja als ik zijn een hele tijd uit de running geweest. Ik omdat ik in november nogal hard van Yette af gevallen ben (ik ben toen op mijn hoofd geland en had gelukkig een cap op). Ik heb nog een hele tijd nekklachten en hoofdpijn gehad, maar dat is nu gelukkig over.
Wanja is een hele tijd ziek geweest, ze trekt nu weer wat bij, maar ze was erg mager. De dierenarts heeft nooit een directe aanleiding kunnen vinden, dus helaas weten we niet wat het geweest is. Ze barst inmiddels weer van de energie en ik heb er m'n handen vol aan.
Hier de foto's van vandaag, a.u.b. geen commentaar op het niet dragen van mijn cap. Ik ben hier zelf verantwoordelijk voor en ik weet wat ik doe

Afbeelding

Ik weet dat ik een rood hoofd heb en dat ik naar beneden kijk, maar ze was nogal druk

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier zag ze iets engs lopen en wilde ze 'm er tussenuit knijpen. Hoezo inspannend

Afbeelding

Nog een paar foto's van onze kleine draak Yette, deze week ga ik weer met haar beginnen. Ze is inmiddels 4 jaar, dus het wordt tijd dat madam weer iets gaat doen. Ze is ook erg druk in de wei en ze was het er niet mee eens dat Wanja wel mee mocht en zij niet

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 13:54

Ziet er netjes uit!
Echt super mooie fjord heb je!

gipsy_fame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:25

Ziet er leuk uit=D
Erg vriendelijk ook=D
Ga zo door=D
Jill houdt niet zo van fjorden maar deze is wel leuk=D
Veel plezier ermee=D

Gr.Jill

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:27

leuke fjord cap wel eigen keuze natturlijk, maar ik zou me wel gewaarschuwd voelen als ik al een keer gevallen was;)

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:29

otzettend leuk koppie zit dr op!

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:32

leuke fjord
welk zadel is dat trouwens?

Wanja

Re: Wanja@ dressuurwork (Fjord)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 18:51

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ook erg blij dat ik haar nog steeds heb, ik had er even een hard hoofd in en dacht echt dat ik haar wel eens kwijt zou kunnen raken. Gelukkig heeft ze niet opgegeven en is ze weer uit het dal gekrabbelt

Sisco4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:53

Ziet er leuk uit.
Ga niet te veel geld zoeken op de grond;)

faxa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:53

Mooi paard! goed dat je weer begint met rijdne. Ik vraag me alleen een beetje af als je al gevallen bent en op je hoofd bent gevallen waarom je nu dan zonder cap rijdt...

Prince_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:55

vet lieve fjord ziet er leuk uit

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 18:57

Beste mensen, aub geen commentaar op het niet dragen van een cap, heb ik reeds verzocht bovenaan het topic. Wanja en ik hebben een hele bijzondere band en ze zal me nooit in gevaar brengen en ook al denken jullie daar misschien anders over. Prima, maar ik doe het op mijn manier en zoals ik het graag wil, hoe een ander het doet moet hij of zij zelf weten. En dan nu graag weer ontopic

Sisco4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:29

Hoe goed de band tussen jou en je paard ook is, het blijft een vluchtdier. Dus mocht hij/zij wel schrikken dan gaat hij er echt wel vandoor, hoe goed die band ook is. Maargoed, jou manier, en jij wil er geen commentaar op, dus ik hou voor de rest mijn mond. 1 verbeterpunt: kijk voor je en niet naar de grond;)

Noraly

Sisco4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:31

Wanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 20:49

Sisco4life schreef:
@RXNNE : voor die bewegende avater, die kun je hier laten maken hoor!( zie mijn avater) Daar is een speciaal topic voor. Gewoon foto's plaatsen en dan word je vanzelf geholpen.

Dit topic: http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=6 ... 918&hilit=

Zou je misschien ontopic kunnen blijven en zoals gevraagd voor de zoveelste keer: GEEN commentaar over de cap. Ik wordt hier een beetje moe van. Ik ben oud en wijs genoeg om te weten wat ik doe.

Fleurtje92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:09

Super mooie fjord! loopt echt mooi!

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 00:09

Leuke fjorden. Wanja mag wat meer spiertjes gaan kweken naar mijn mening maar dat komt vanzelf als je zo blijft doorgaan met de dame. Yette kijkt idd erg sneu. Veel succes met haar

Sonja_vR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 00:26

ze ziet er goed uit

en het cap comm...1 oplossing, negeren als je het niet wilt
er zullen altijd mensen zijn die wel comm leveren

Sunshine1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 07:42

het ziet er netjes uit!
mooi type fjord vind ik wanja nog veel succes met de fjordjes!

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 08:26

blieb01 schreef:
Leuke fjorden. Wanja mag wat meer spiertjes gaan kweken naar mijn mening maar dat komt vanzelf als je zo blijft doorgaan met de dame. Yette kijkt idd erg sneu. Veel succes met haar

Ja dat klopt, ze is zo geworden sinds dat ze ziek is geweest. Tijdens het bloedonderzoek bleek ook dat ze gigantisch hoge spierenzymen had en dat duidt dus op spierafbraak, maar waar dat nou allemaal mee te maken had zijn we nooit te weten gekomen.
Nu gaan we weer lekker aan de slag zodat die bespiering weer wordt opgebouwd, vanaf eind volgende maand wil ik ook weer les gaan nemen, dat hebben we soms echt wel nodig. Je loopt gewoon tegen bepaalde dingen aan die je dan zelf niet meer kunt oplossen

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:30

Wat een leuke fjord zeg erg vriendelijk dier lijkt het me

goede band of niet struikelen kan ook nog maar wel knap dat je het durft nadat je toch al eens zo hard op je hoofd bent gevallen. Ik heb ook altijd zonder cap gereden hoor. Reed alleen de jonge paarden met cap maar een paar jaar terug ben ik eigenlijk alles met cap gaan rijden.

wupke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 09:33

Echt een hele mooie chique fjord Het rijden ziet er al best netjes uit Ga zo door! En als je echt een band hebt met je paard kan je best zonder cap rijden

Wanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 11:39

wupke schreef:
Echt een hele mooie chique fjord Het rijden ziet er al best netjes uit Ga zo door! En als je echt een band hebt met je paard kan je best zonder cap rijden

Waarschijnlijk begrijp jij wel wat ik bedoel

Wanja heeft ook altijd haar oortjes naar voren staan tijdens het rijden, als ze ze naar achteren heeft is ze niet goed in orde. Voor mij zijn die dingen dus echt onmisbaar

x_Irisje_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:42

ah die eerste fjord vind ik persoonlijk de mooiste. Mooie bouw, leuk nekje Het ziet er goed uit hoor! Nog veel plezier ermee, jullie zijn een leuke combi.

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 16:56

Even ter vergelijking: zo zag ze er vorig jaar uit

Afbeelding