Zowel Wanja als ik zijn een hele tijd uit de running geweest. Ik omdat ik in november nogal hard van Yette af gevallen ben (ik ben toen op mijn hoofd geland en had gelukkig een cap op). Ik heb nog een hele tijd nekklachten en hoofdpijn gehad, maar dat is nu gelukkig over.
Wanja is een hele tijd ziek geweest, ze trekt nu weer wat bij, maar ze was erg mager. De dierenarts heeft nooit een directe aanleiding kunnen vinden, dus helaas weten we niet wat het geweest is. Ze barst inmiddels weer van de energie en ik heb er m'n handen vol aan.
Hier de foto's van vandaag, a.u.b. geen commentaar op het niet dragen van mijn cap. Ik ben hier zelf verantwoordelijk voor en ik weet wat ik doe

Ik weet dat ik een rood hoofd heb en dat ik naar beneden kijk, maar ze was nogal druk

Hier zag ze iets engs lopen en wilde ze 'm er tussenuit knijpen. Hoezo inspannend

Nog een paar foto's van onze kleine draak Yette, deze week ga ik weer met haar beginnen. Ze is inmiddels 4 jaar, dus het wordt tijd dat madam weer iets gaat doen. Ze is ook erg druk in de wei en ze was het er niet mee eens dat Wanja wel mee mocht en zij niet

nog veel succes met de fjordjes!