In mijn vorige topic had ik veel reacties gekregen op het feit dat Noach met oogkleppen loopt en met een Pelham. Ondanks het feit dat ik gezegt had dat ik er weinig aan kon doen en dat ik graag wilde dat het anders was bleven onze lieve bokkers negatieve reacties en commentaar geven. Vorige week ben ik begonnen in de buitenbak, wat boven verwachting goed ging. Het ging zo goed dat ik met de eigenaar overlegt heb en afgelopen donderdag met mijn eigen 'gewone' hoofdstel gereden en daar ook gelijk een normale watertrens aan gedaan.
Maandag ga ik weer rijden en dan gaat mijn vriendje foto's maken, echt hij is zoveel vooruit gegaan in een paar weekjes!!
Deze is van een paar weken geleden:
Deze is van afgelopen maandag in de buitenbak. Dit was de tweede keer dat ik in de buitenbak heb gereden dit jaar. Beetje raar moment, Rianne vroeg of ik hem stil wilde zetten voor de foto. (zijn hoofd gaat wat omhoog) Dit is het geworden en helaas, maar één foto, ze had der geheugenkaart niet in haar toestel zitten...
Let vooral op mijn setje!
Ow en die achterlijke bodyprotector... hij zit met een rits voor vast en aangezien ik een flinke boezem heb steekt die naar voren
Naja, niet op letten alsjeblieft!Maandag dus meer foto's, met een gewoon hoofdstel en een watertrens!
(en een blauw setje?)
Kan niete cht veel zeggen over 2 foto's. Verder ist wel een leuk paardje!