Ze zijn wel van het inrijden dat heel goed ging alleen mijn vader en foto's maken is iets minder
Alleen het probleem was dat ik de dag ervoor met hem onderuit was gegaan(hij steigerde en klapte achterover omdat die vanuit achterwaarts steigerde)dus ik had erg last van mijn rug(rugblessure)en hij laat me al heel moeilijk doorzitten en nu was het dus nog lastiger..
Nu ging het inrijden heel netjes alleen net paar minuten voordat ik de ring inmoest werd hij sloom en even het zweepje erbij dachten we alleen hij begon gelijk heel zenuwachtig te doen en toen me vader er naast stond ontplofte die weer door de zweep dus ik heb nu echt de gedachte dat hem ooit iets is aangedaan met een zweep(heb hem pas 2 maanden).
De eerste proef ging eigenlijk wel mooi behalve dat die in de galop oversprong alleen ik gaf precies op tijd been zodat die weer erachterna terug sprong en dus niemand had iets gezien

Tweede proef ging stukje minder.
Ik had de eerste proef 181 punten en de tweede 171 wat ik toch wel redelijk vond.
Nouw genoeg gepraat hier de foto's :

Mijn vader kijkt lekker aardig

dit vind ik zelf mooie foto
Commentaar zelf:
- Kapstokken
- Pianohandjes
- handen bij elkaar
- Rug recht(is nu ook door men rugblessure)
Ik weet dat hij wat magertjes is maar hij is dan ook absoluut niet flink gebouwd maar we zijn bezig met soorten voer die moeten helpen tegen zijn schraalheid.