Ik heb nu ongeveer 3 maanden les, en ik merk dat alles veel beter gaat.
Eerst had ik heel veel moeite om haar rond te houden. En als ze nageeflijk werd, ging ze heel opgekropt lopen.
verder was mijn houding echt niks. Ik had totaal ging knik in mijn armen, maar stak ze altijd recht vooruit. Gelukkig is dat probleem zo goed als verholpen. Ik steek nog wel altijd mijn tenen naar buiten. Daar heb ik dan ook echt moeite mee.
dit is catherina (ik noem haar altijd catje)
dit was de allereerste keer dat ik er op zat.
dit is catje na ongeveer 2 weken. Je ziet hier echt goed dat ze te dik was. Ze stond alleen maar in de wei te grazen.
catje na 3 maanden, nog steeds wel een buikje.
catje na 3,5 maand (slechte foto).
Er was altijd spanning tijdens het rijden.
catje na 4 maanden
Geen ontspanning, niet nageefelijk. Hier zie je dat mijn armen recht naar voren steken. Totaal geen kink in de armen. Hier had ik nog geen les.
beugels had ik hier ook veel te kort.
catje na 5 maanden
Ik had hier wel les. Op deze foto zie je dat ze steeds meer meer nageeflijk werd. Maar hier loopt ze te opgekropt. Ik heb daar heel hard aan moeten werken om dat te verminderen.
catje met paasrit
catje ( rechts) samen met andere Fries.
En dit zijn foto's van deze week.
Hier zie je dat ze haar buikje echt kwijt is. Ze begint ook een gespierde hals te krijgen. Zo fijn om te zien!
Ik reed hier net 20 minuten op haar. Ze was nog vrij gespannen. Dat zie je ook wel aan haar. Na een half uurtje ging het echt super! Helaas heb ik daar geen foto's van.
Hier zie je goed dat ik nu wel een kinik in mijn armen heb en geen stokjes meer heb.
drafje, nog wel wat gespannen.
het ziet er echt netjes uit