Ik en een Mariska (Danino @ bokt) hebben een hele lieve toffe verzorgpony Morris, een 7/8 jarige welsh x hackney.
Hij is in November beleerd onder het zadel (voorheen en nu nog voor de kar) en is toen in de winter niet gereden (en ook niet voor de kar) nu is de gene die hem ingereden heeft gestopt nadat ze er een paar keer van af is gevallen

Mja wij zijn er allebie nu ook een keer afgevallen..
Mariska behoorlijk hard (op de rug) en ik niet zo hard..
(we hadden overigens allebei niks.. ja Mariska die dag last van haar rug maar verder niet.. en ik had spiertje verrekt) Maar nu steigert die pony dus elke keer als we opstappen.. eerst laag maar het wordt steeds hoger
Als iemand hem vast houdt dan is het nog erger en nog hoger..
Benen geven dan schiet hij er alleen maar als een gek vandoor
of gaat nog hoger stijgeren..
en aangezien er prikkeldraad is.. is het echt eng ook!!
(nouja stukje van de omheinig is prikkeldraad)Aan de longe willen we morgen proberen.. gewoon opstappen aan de longe.. maar goed.. Als we er eenmaal op zitten dan kand ie super mooi lopen
En rijdt hij heel fijn is er verder niks aan de hand.. 
Wie heeft er tips?
Ja les hebben we allebei maar niet met deze pony (dit zit er voor ons gewoon niet in helaas)
Groetjes
dus daar schieten we niet veel mee op... en als je nou eens snel opstapt en hem meteen vooruit de sporen geeft of een tik dan maar meteen vooruit maar misschien steigert hij dan minder snel..