Trailerproblemen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Trailerproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 16:16

Help!

Mijn merrie is al meerdere keren onder de stang van de trailer doorgegaan! Met als gevolg van de laatste dat ze een week met pijnstillers op stal heeft gestaan.

Zodra ik de klep open doe laat ze zich door haar achterbenen zakken en gaat super snel in de achteruit.

Wie kent dit probleem?

Ze gaat er goed in en onder het rijden ook geen problemen. We krijgen nu een lagere stang maar is dit de oplossing?

Help!!

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:39

ze is bang om van de klep af te gaan, loop een keer de trailer in en uit, zonder de klep dicht te doen. hoe ziet de klep eruit? met latjes? dan latjes eraf halen en er kunstgras opdoen, dat helpt, dan hebben ze meer grip op de klep en lopen ze er makkelijker en minder angstig vanaf.

of in de trailer zetten en dan klep openlaten en zelf voorin met brokjes bezighouden. dan klep open en dicht doen en paard er gewoon in laten staan.

hoop datje dit een beetje helpt.

ladigo14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:06

zit ze niet vast aan de voorkant dan? dan kunnen ze toch niet achteruit lopen

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:08

Neem contact op met Petra Vlasblom, www.2moons.nl Ik heb met haar op school gezeten en ze heeft mij ook geholpen met mijn paard. Het lukt haar gegarendeerd op een rustige en paardvriendelijke manier en ze leerd jou hetzelfde!