nou dit waren ze dan.....het eindresultaat van mijn proeven 167 en 179 punten en das helaas niet genoeg.
er valt genoeg nog te sleutelen aan deze combinatie maar daar word aan gewerkt!das t mooie van paardrijden je bent er nooit mee klaar.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

Esmeralda schreef:Leuke foto,s hoor.Vooral die eerste![]()
was jij nou op de meeting met dat rosegestreepte dek (me dochter was er helemaal weg van)
sammie_44 schreef:Leuke foto's! Erg leuke pony, alleen heb het idee dat je hem wat veel in de mond zit. Op de laatste foto trekt ie echt super mooi op!! alleen jammer dat je hem daar tegen hield.

poekie schreef:Esmeralda schreef:Leuke foto,s hoor.Vooral die eerste![]()
was jij nou op de meeting met dat rosegestreepte dek (me dochter was er helemaal weg van)
Hoi hoi,
ja dat was ik met mijn poekie.wilde wel een beetje hip met die rit mee hahahaha.
en ja op wedstrijd ziet het er wat anders uit (brilletje af en een ander cappie want met die valhelm zie je mn gezicht niet eens)
poekie schreef:Hoi hoi,
ja dat was ik met mijn poekie.wilde wel een beetje hip met die rit mee hahahaha.
en ja op wedstrijd ziet het er wat anders uit (brilletje af en een ander cappie want met die valhelm zie je mn gezicht niet eens)

Smookey schreef:

Jou tijd komt nog wel
d0egg 
wat zijn HTtjes toch leuke paarden om te hebben en te berijden
met name te zien op laatste foto. Verder goed aanvoelen hoe je paard zich beweegt en meer op de zit en been gaan rijden en het paard zelf aanleuning laten zoeken. Als je een HT paard juist weet te berijden wordt je gauw een hecht team
dus veel succes en lekker dooroefenen, je tijd komt nog wel