Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gefeliciteerd!!

Emma_Ivana schreef:klopt, maar dat doe ik een beetje omdat ik liever niet met me spoortjes werk
Sappos schreef:Emma_Ivana schreef:klopt, maar dat doe ik een beetje omdat ik liever niet met me spoortjes werk
Waarom doe je ze dan om, en ligt het aan mij of gebruik je dan juist je sporen![]()

pas op voor kapstokken, maar das lastig tijdens springen.
ik sluit me toch wel aan bij de rest, je bovenlichaam moet inderdaad wel iets meer naarvoren/beneden toe, zo blijf je ook makkelijker lang in de verlichte zit vind ik zelf
. Nu drijf je bijna elke pas aan, dus dan weet Ivana ook niet meer wanneer ze er op moet reageren of niet. Suziej schreef:Probeer je benen stil te houden, als hij niet reageert op je been kun je hem beter 1x flink 'schoppen' dan steeds die kleine 'schopjes'. Hier word ie op het laatst helemaal imuum voor. Verder ziet het er goed uit, op die keren dat je niet mooi meegaat naar. Maar alles valt te leren. Je hebt dit keer iig geen springblooper gemaakt!
gelukkig niet nee
Zal erop lettenrenza schreef:Ik heb de filmpjes nu wel gezien en ik zou idd proberen je benen wat stiller te houden.
Tijdje geleden zei je dat het niet lukte om haar goed aan je been te krijgen en je daarom met sporen ging rijden, misschien helpt het als je iets minder drijft. Nu drijf je bijna elke pas aan, dus dan weet Ivana ook niet meer wanneer ze er op moet reageren of niet.
.