Wanneer nou te groot ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Wanneer nou te groot ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 22:41

Hoi
Ik weet niet of het hier goed staat, zoe niet mijn excuses
Mijn vraag was, wanneer ben je nou te groot ( niet te zwaar ) voor een pony ?
Vinden jullie iemand al te groot als zijn of haar voeten net onder de buik van het paard of pony uitsteken of als ze halverwege het been van het paard of pony zijn ?
Groetjes Marijke

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 23:25

Als je te groot bent zit je de pony in de weg
Dus als iemand te groot is voor zijn/haar pony, dan zit diegene zijn/haar pony in de weg bij het rijden. Zo simpel is het eigenlijk

Als je er een meter onder de buik uitsteekt is natuurlijk geen gezicht, en roepen veel mensen; Je bent te groot! Maar eigenlijk ben je dat niet mits je hem/haar niet belemmert..

M3isSi3j

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:35

Ik vind je te groot als je buik dikker is dan die van je pony

nee, is dolle.. het veschilt per situatie.. het is afhankelijk van wat voor een pony het is, hoe zwaar je bent, hoe groot jij en je pony tonen..

Het is onzin dat je te groot bent als je benen er onderuit komen! Ik ben 190 en heb een fries van bijna 170.. mn benen komen er onderuit, ben ik dan te groot?

jonur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:16

Je bent pas te groot als je je paard belemmerd of hij rug pijn krijgt. Wat zouden al die grote kerels op ijslanders anders moeten doen ?

marlin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:53

je bent inderdaad te groot als je je paard hinderd bijvoorbeeld, dat je met jouw benen tegen de benen van je pony komt enz.

Ziiggy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:57

ik hinder mijn pony niet.. maar iedereen vind dat ik te groot ben en al dat gezeik.. en geloof me het is niet grappig om 'vaak' te horen heb je al een nieuwe pony ?? haha ik zeg dan altijd huh hoezo ?? dan weten ze niet zo goed wat ze moeten zeggen..!!