Fleur @work in de les

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marjet90

Fleur @work in de les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 22:36

Jaja, zaterdag had ik met fleurtje weer een vermoeiende les en plots stond daar haar eigenaresse (batje) met een camera bij de bakrand! En het is altijd leuk om een topicje te openen (als trotse verzorgster)
pas op, het zijn er wel veel! (moeilijk te kiezen he?)

Het begin saat er niet op, dus de foto's beginnen in het midden van mijn les...
Afbeelding
eerst nog eventjes lang teugeltje stappen....

Afbeelding
weer oppakken in draf (en heel geconcentreerd luisteren naar instructrice, vandaar rare houding )

Afbeelding
nog steeds ergens aan het draven

Afbeelding
hihi, nee dit is geen aanzet tot travers, dit is een bok (fleur werd boos )

Afbeelding
alvast even oefenen voor het sjezen op de veluwe deze vakantie...

Afbeelding
deze blijft leuk door die spiegel

Afbeelding
weer een galopje, ik begin al aardig rood aan te lopen

Afbeelding
drafje (nu met erg rood hoofd)

Afbeelding
galopje op de volte, erg moeilijk nog (volgens mij staan ze niet op volgorde, zo vaak heb ik niet gegaloppeerd )

Afbeelding
galopje rechts..

Afbeelding
drafje

Afbeelding
suprise! weer een galop, nu een goeie

Afbeelding
volte voor de afwisseling (waar gaat mijn binnenhand in godsnaam heen?!!)

Afbeelding
jaja, zowel ruiter als paard zoeken naar geld

Afbeelding
deze vind ik zelf heel mooi gelukt (ben er zelfs een beetje trots op ) en wat is fleur toch een sexy beestje...

Afbeelding
charmant sta-moment...

Afbeelding
Afbeelding
2 van voren..

Afbeelding
halsje strekken

Afbeelding
en klaar!!

Afbeelding
sexy he?

mijn eigen commentaar: hakken uitdrukken (!), schouders naar achter, handjes mooi rechtop houden, vooruit kijken en zo kan ik nog wel wat langer doorgaan..hihi

Commentaar mag, graag zelfs , maar wel zo dat ik er iets mee kan (mja, dat lijkt mij logisch, hihi)

tot de volgende keer!
Laatst bijgewerkt door Marjet90 op 21-04-06 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

brammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:45

leuk paardje ze loopt wat te diep en je houding maar dat zij je zelf al

Mickyl

Re: Fleur @work in de les

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:48

Hey marriet! Echt leuke foto's weer hoor! En ik vind je houding wel al veel verbeterd, maar die grote trui vertekent wel een beetje
En Fleur is idd zeer sexy! En wordt alsmaar sexier!!

Marjet90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 22:51

mijn naam is met 1 r ja he, mijn figuur komt wat minder tot uiting in dat vest hahah

Marjet90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 22:53

@ brammie: ze loopt idd wat te diep, maar het blijft erg moeilijk om haar wat op te richten omdat de achterhand er soms nog niet helemaal onder zit, maar, oefening baart kunst!

CarmN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:56

Het zijn leuke foto's hoor!
En over je zit zei je zelf al...
En als je mij ziet met paardrijden, dan ben je nog super wit in je gezicht!

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:58

heey, leuke combinatie, t is leuk als je zo'n lief verzorgpaardje hebt .. toch heb ik ff een vraagje. t valt me op dat je niet echt een heel dekje onder zn zadel hebt liggen ( alleen een bonte onderlegger geloof ik ) is dat expres, met een reden ofwat? verder is het geen excuus om scheef te gaan zitten omdat je instuctrice iets zegt dat wil dus zeggen dat als jouw instructrice veel praat, dat je dan de hele les scheef kunt gaan zitten?:p.. haha nou, veel succes ermee nog! leuk paaardje!

Mickyl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:58

jetjuh schreef:
mijn naam is met 1 r ja he, mijn figuur komt wat minder tot uiting in dat vest hahah

Haha, naja ik vind met twee r-en toch mooier En idd volgende keer een bodywarmertje aan doen

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:59

Ik denk ook dat het te diep lopen niet alleen aan haar ligt.
Je hebt soms je teugels namelijk erg lang
En je tenen steken heel erg af je rijdt zo te zien met normale schoenen onder je chaps.
Ik rijdt zelf met joppers merk heel erg het verschil tussen schoenen en joppers ..
Dit was mijn commentaar

Verder hele leuke pony en ga zo door

Marjet90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 23:11

@ CarmN: hehe, het is ook nog geen zomer he?

@ amsolusa: Het zadel ligt net wat beter als er geen shabrak onder ligt, dus doen we alleen een bontje (is nog lekker zacht ook:P) en natuurlijk is het geen excuus om scheef te gaan zitten , maar ik kon niet verstaan wat ze zei, dus toen draaide ik me ff om

@ xxxvagoxxx: Nee, natuurlijk ligt het te diep rijden niet alleen aan haar (en ik laat inderdaad altijd mijn teugels te lang worden ) Het komt van beide kanten, maar er wordt aan gewerkt! (bedankt voor de schoenen-tip )

batje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:46

Fleur duikelt inderdaad een beetje naar voren, maar ze is al wel veel ruimer en rechter geworden! Je rijdt 'r echt super en ik ben blij je als verzorgster te hebben

Die rijschoenen zijn btw idd wel een goed plan

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:49

Erg leuke pony! Je rijdt hem leuk . Alleen als je hem rond en diep instelt moet je er wel heel egr voor zorgen dat ie actief is in de achterhand!

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:05

Heb ik toch nog een goede tip gegeven

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:07

Vooruit kijken en hakken uitdrukken heb je zelf al gezegs.

Verder vind ik dat je paardje of veel te diep of te hoog loopt. Alleen de 4de van onderen vind ik haar echt goed lopen!

Probeer verder meer ondersteuning te geven, het lijkt af en toe alsof ze geen steun heeft aan jou en daardoor uit elkaar valt

Temp

Re: Fleur @work in de les

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:21

Wat een sexy pony!!! . Ik vind dat je echt heel goed op weg bent met Fleur, en zeker nu alles zo lekker met haar gaat (niks aan de beentjes...) En ik rij ook altijd met gympen, we moeten samen maar eens goede schoenen kopen . Heel veel plezier nog met haar, en we gaan binnekort met haar een bosritje maken he

Marjet90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 21:43

@ batje: ik ben ook echt superblij met haar! (maar dat heb ik al vaker gezegd volgens mij )

@ sammie_44: helemaal gelijk, alles moet van achteruit komen! Alleen is Fleur een ietsjepietsje lui, dus heb ik het op sommige momenten heel erg moeilijk, maar het gaat steeds beter (gelukkig )

@ Elaine: Het is nog een beetje zoeken naar de juiste hoofd/halshouding en meestal is die te diep Maar bedankt voor de tip!

en natuurlijk @ Temp: Ze is sexy he, ligt vast aan de bloedlijn Wij zijn ook heel blij dat alles goed gaat met fleurtje en we gaan deze vakantie maar eens samen naar de ruiterzolder

Savannah__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:47

leuk paardje maar hij zou wel wat hoger met zijn hoofd mogen
groetjes

reina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:19

Hey Mariette!

Leuk dat je weer een topic hebt geopend, het blijft leuk om Fleur op bokt terug te zien. Het ziet er netjes uit, al moet ik eerlijk zeggen dat ik je in het echt nog wel netter heb zien rijden. Blijf je op je hakken letten, dat ging zo ontzettend goed!!!!! Jullie hebben er al een mooie hals op gereden en ze kijkt ook steeds tevredener na het rijden, vind je niet?

Ga zo door, dan kom ik je nog wel eens op een wedstrijd supporten!

Marjet90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 22:04

hihi, thanx! ik probeer onder het rijden echt aan mijn hakken te denken, maar het is zo moeilijk! (ze kijkt idd steeds meer voldaan )