dagje paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bayaatje

dagje paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 16:17

vandaag was mijn winkeltje voor de middag dicht dus een voormiddag naar de paardjes, de fjord en haflinger moesten eraan geloven, mijn merrie kreeg een dagje verlof.de haflinger loopt nog niet rond, ze wordt in juni 5 jaar en is nu een aantal keren onder het zadel geweest, ik heb ze zo laat beleert omdat ze het werk vroeger niet aankon, het enige wat ik wil dat ze doe is vooruit lopen overgangen en een aantal figuren, rond lopen zal binnenkort nog wel komen, de fjord wil absoluut niet rond lopen, ik doe ook geen moeite hiervoor, ik wil dat ze zonder een gevecht en een getrek rondloopt, maar wanneer dit gaat gebeuren? mijn hengstje en merrietje staan ook op de foto, mijn kruising fries arabier wou absoluut niet op de foto vanddag. dan nu de foto's niet echt spectaculair en mijn houding is verschrikkelijk , het wordt tijd dat ik weer een goede instructuur vindt want het wordt weer hoog tijd voor wat lesjes
Afbeelding
ik met mijn schatje
Afbeelding
Afbeelding
vriendin met missy
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
baya mijn fjordje ze vondt het te warm vandaag om een zich een beetje in te spannen
Afbeelding
kitano mijn 3 jarige friese hengst als toeschouwer hij is ingevlochten omdat hij altijd op zijn neus en hals schuurt en zo zij manen kapot maakt ,ook heeft hij zomerrui en zo samen met een zalfje kan ik hem goed houden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ook de haflinger had last van de warmte, ze loopt wel niet super op de foto's maar zoals ik al zei ze is nog niet zo lang onder het zadel binnenkort hebben we samen les en dan komt het wel in orde.
ik heb nog een 6 jarige merrie kruising fries arabier, maar die had geen zin, volgende keer foto's van haar onder het zadel
groetjes

nonie

Re: dagje paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:19

leuke foto's! Opzich is je houding toch niet zo heel erg slecht? (kan het niet zo goed zien...)
Wel vreemd (3e foto) om zo even te gaan roken...

nonie

bayaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 16:21

ja ik heb het haar gezegt, altijd met die stinkstokken valerie hoog tijd om te stoppen je hoort het.

Juud87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:24

leuke paardjes
houding kan ik niet goed zien, en ben er ook niet ervaren in
enneh.. je mag wel roken, maar niet bij de paardjes

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:32

wel een beetje vaag bij die haflinger en fjord hetzelfde dekje of zie ik dat nou verkeerd:S

bayaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 16:52

je ziet het goed, voor de haflinger heb ik nog geen zadel en dat van de fjord past goed . ik had eerst da fjord gereden en direct daarna de haflinger dus het zadel van de ene paardenrug op de andere, het dekje was niet nat anders hed ik er wel een ander opgedaan

xxxLotte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:58

Ziet er leuk uit,
En idd waarom roken bij de paarden!

bayaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 17:08

ik rook niet, ben helemaal anti roken, we zaten gewoon in de wei te zitten , de wei is opgesplits met paaltjes en de kleine kwam eronderdoor tot bij ons gewandelt .leuk was het in ieder geval wle , met het zalige lentezonnetje, had helemaal geen zin om te vertrekken.

marliisJJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:17

Leuke paardjes en je houding is zoslecht toch niet?
Die fries is echt super mooi.

bayaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 09:48

ik vindt mijn houding verschrikkelijk, ik erger me er echt aan, ik moet mijn armen naast mijn lichaam houden mijn onderbenen lang houden en naar achter, ik zou liever een gaatje langer zitten, maar dan trek ik mijn hak op,mijn tenen naar binnen en piano spelen en paardrijden zijn twee heel verschillende dingen.de fries is enorm verandert, op bijna 2 maanden tijd is hij maar liefst nog 4 cm gegroeit,en hij begint eindelijk wat bespiering te krijgen

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:25

Je rookt niet?? Wie is dat dan met een sigaret in zijn handen die aan het knuffelen is met haar schatje??

Ik vind hetwel meevallen allemaal, ziet er wel lekker rustig en ontspannen uit! *Pluim*

Phrono

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:20

Tarah5 schreef:
Je rookt niet?? Wie is dat dan met een sigaret in zijn handen die aan het knuffelen is met haar schatje??

Ik vind hetwel meevallen allemaal, ziet er wel lekker rustig en ontspannen uit! *Pluim*

Dat is haar vriendin, dat staat er toch, lees es wat beter.

Vind het er wel leuk uitzien, leuke fries!

bayaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 12:24

ik rook niet, ik ben degene op de eerste foto en op de foto's waar ik aan het rijden ben. de 2de en 3de is mijn vriendin. de paardjes waren allebei vrij loom door de eerste echte lentedag ik ook hoor maar dat roepen we niet te hard.

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:19

Leuke foto's.
Mooie paardjes heb je ook.

savath

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:59

leuke foto's,de zwarte(fries) ziet er al veel beter uit dan enkele weken geleden.
Wat het roken betreft:Valerie zou dringend moeten stoppen!!!
maar je,je weet het hé Saar,Valerie kan niet zonder haar stekkies

Nog even en dan kunnen we is samen erop uit trekken,beiden met de fjordjes.

Moon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:01

wauw super veulentjj hoa.. gheghe die manee

Sonja_vR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 23:59

mensen leer toch eens lezen en niet zo te zeiken
sorry ...maar jemig kan me echt suf ergeren aan al dat gemuts

leuke foto's en leuke paarden
en het shetje is echt cute

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 08:54

Aarh dat shetje Wat een liefje.
Het lijkt me daar wel goed voor je paardjes
Ik heb nog enkel vraagjes over het weiland etc maar die stuur ik wel via pm.

Verder zijn het prachtige paardjes Het rijden ziet er goed uit hoor, dat "aan de teugel" lopen is idd niet hét belangrijkst.

bayaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 09:44

bedankt voor de leuke reacties, tja valerie heeft inderdaad moeite om te stoppen, binnenkort wil ik er wel eens opuit trekken met de fjordjes, krijgen we nogal beziens vrees ik in belgië zijn er nl niet zo veel fjorden. bonitobel ik heb je een pm teruggestuurt. nog een klein vraagje. je ziet dat de fjord echt vooruit loopt met haar neus, iemand enig idee hoe dit op een vriendelijke manier op te lossen valt? als ik gewicht in mijn handen neemt begint ze nog harder tegen te wringen.