Nakomeling King Rocky (lord x) @ een poging tot ontspannen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Nakomeling King Rocky (lord x) @ een poging tot ontspannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 14:37

Ik kwam op stal, had al meteen door dat meneer lekker druk was. heb hem maar niet in zijn stal opgezadeld maar even in de gang gezet. het rijden opzich ging wel lekker, alleen wou hij elke keer aangaloperen in elke hoek. toen maar even duidelijk gemaakt dat ik daar geen zin in had dus toen ging het wel weer. ik heb de zonnenbril op omdat ik nogal problemen heb met me ogen, ontstoken etc. en als dan de zon er volop in schijnt word het vervelend!

Naja genoeg gepraat, hier de foto's!

Even voor de duidelijkheid, IK TREK NIET aan de teugels. het toont wel zo, maar ik trek dus niet.
mijn houding kan zeker beter maar is al een stuk vooruit gegaan!

Afbeelding
eerst even poseren (een poging tot)

Afbeelding
Afbeelding
instappen.....

Afbeelding
wat loopt hij toch schattig met dat beentje!

Afbeelding
Galopje, en ja ik heb eerst gedraaft etc.

Afbeelding
En even uitrasen........

Afbeelding
De ontspanning begint een beetje te komen... maar is nog niet optimaal

Afbeelding
Word al beter

Afbeelding
ietsje beter...,

Afbeelding
en nog even galoperen.....
daarna uitgestapt op de dijk!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en nog een mooie van ons samen en dan klaar:)

Afbeelding

als je er toch bent, tips en commentaar zijn welkom!

en nog sorry voor de hoeveelheid, kon niet echt kiezen!

groetjes annique

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:03

Mag ik misschien vragen waarom je met (wieltjes?)sporen rijdt als je zelf al vond dat ie zo druk was?

Verder vind ik het er opzich wel ontspannen uitzien, probeer je handen niet op je knieen te leggen en naast elkaar boven zijn schoft / manekam te houden
Laatst bijgewerkt door Naimz op 20-04-06 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:05

He!
mooie tinker zeg!

Maar je trekt misschien niet, maar je zet iig je handen vast op je bovenbeen! je handen moeten op veel foto's gewoon een stuk hoger en dichter bij elkaar.
Succes

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:08

mooi tinker. jullie zijn erg stoer zo inderdaad je handen is een punt waar je op moet letten. ik krijg het idee dat je zelf TE actief bent met je lichaam, probeer zelf zo stil mogelijk en ontspannen te gaan zitten, dat zal helpen. veel succes er nog mee.

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 15:23

Naimz, haha grappig dat je het vraagt, word altijd gevraagt naja die sporen zijn dus echt omdat hij anders helemaal niets doet, en niet reageert op been. ik gebruik ze ook bijna niet hoor alleen als het nodig is! dat handen op de knieen leggen dat is een vertoont beeld van de foto's ik moet overdreven sturen omdat hij het anders niet begrijpt. hij word een beetje ' opnieuw ' ingereden als het allemaal beter gaat hoeven we ook minder overdreven te sturen.

Chrisje92, hetzelfde als hierboven. ik kan me handen nog niet zo houden, omdat ik overdreven moet sturen omdat hij het nog niet allemaal snapt. en elke keer weer iets anders niet begrijpt het moet er eerst uitgereden worden en dan kan ik hem meer gaan oppakken enzo. en dan kan ik me handen ook boven de manenkam gaan houden en een stuk hoger.

HollyBolly, dank je:) ja die handen heb ik net uitgelegt en dat actief met me lichaam ik moest wel even lachen. dit is een punt wat dus moet van me instructrise ik moet meer meebewegen en meer ontspannen gaan zitten, het was dus zo dat ik zefl hartstikke gespannen was en mezelf vastzette. vandaar dat ik nu zo losjes zit

Bedankt voor jullie reacties en tips!

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:25

Achja ben een standaard persoon hae Oke vandaar Vind het trouwens wel een mooie tinker hoor! En wat zijn zn sokken nog schoon! Wij hebben er 2 op de manege en die moet je echt vaak wassen om ze er zo uit te blijven laten zien!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 15:26

haha naja hij heeft ze ook vaak vies, maar als ze dan erg vies zijn is gewoon de opossing (bij hem dan) heeft het baasje uitgevonden:P lekker los in de bak lekker zand erin, volgende dag poets je het er zo uit hahaha

Prinslover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:27

Aller eerst wat een leuk paardje zeg! Keek net even naar de andere reacties waar ik ook ongeveer zelfde idee had, maar jou met jou uitleg kan ik zeker begrijpen waarom je dat doet. Veel succes nog jullie zijn een leuke combi!

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:28

Super mooie Tinker!
Hetgeen wat ik wilde zeggen heb je dernet al uitgelegd!
Jullie zijn een leuke combi

En dat van het schoonhouden van die sokken werkt inderdaad zo! Ik heb ook een behoorlijke sokken Tinker

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 15:29

Prinslover, bedankt voor je reactie. en ben blij dat je me uitleg snapt:P

sjietaah, leuk he die tinkers ben gek op die sokken hihi

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:11

Wauw, wat een stoere tinker!! Echt een gaaf dier hoor!!

Maare...
l0rdJ schreef:
Naimz, haha grappig dat je het vraagt, word altijd gevraagt naja die sporen zijn dus echt omdat hij anders helemaal niets doet, en niet reageert op been. ik gebruik ze ook bijna niet hoor alleen als het nodig is!

Zou je dan niet eerstbezig gaan met em actiief maken aan je been? Ook (juist) zonder sporen? Neem dan een zweepje erbij, als ie niet reageert kun je em aantikken. Sporen zijn voor verfijning, niet 'omdat ie anders helemaal niets doet'...

Verder nog veel succes, met je megastoere tink!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 16:30

Royaltjuh, klopt dat van die sporen ik gebruik ze ook bijna niet is misschien even banketstaaf om te zeggen maar je kan beter 1 keer goed je spoor erin zetten en je paard loopt ( in zijn geval ) het volle uur aktief en goed zonder problemen dan 30 keer aan te porren zonder spoor, gevolg paardje sporendoof( haha nieuw woord) of de hele tijd met je sweep aantikken nee dat werkt niet lekker. dit gaat super! en ze zijn niet echt meer nodig. ik weet dat ze voor verfijning zijn, en niet om je paard sneller te laten lopen. ik heb ook prive les, en het gaat met sprongen vooruit!

bedankt voor je bericht/tip etc! ik kan er wel wat mee