te diep maarja
kijken of er nog wat geld ligt

nog steeds niks gevonden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kijken of er nog wat geld ligt

succes!
Barbie1986 schreef:Waarom heb je haar al 3 maanden niet gereden en stap je er nu weer op en rijd je haar dan in de krul en ga je meteen draven enzo? Ja ik snap de logica niet echt, vooral niet omdat ze ook nog hoogdrachtig is!
Verder heb je een leuk paardje!
Robijntjah schreef:Barbie1986 schreef:Waarom heb je haar al 3 maanden niet gereden en stap je er nu weer op en rijd je haar dan in de krul en ga je meteen draven enzo? Ja ik snap de logica niet echt, vooral niet omdat ze ook nog hoogdrachtig is!
Ik dacht al: zou ik nou de enigste zijn die dit denkt, gelukkig niet dus!
Barbie1986 schreef:Waarom heb je haar al 3 maanden niet gereden en stap je er nu weer op en rijd je haar dan in de krul en ga je meteen draven enzo? Ja ik snap de logica niet echt, vooral niet omdat ze ook nog hoogdrachtig is!