Fijn in de mond?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Odeale

Fijn in de mond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 10:30

Gisteren had ik les en toen zei mijn instructrice dat ik ulisse "fijn in de mond had". Ik vond haar zelf helemaal niet zo fijn lopen, ik had vrij veel in de hand. Ik zelf had het idee dat ze er een beetje "tegenaan" liep, tegen de echte ontspanning/nageeflijkheid.

Waar zou zij dan naar kijken als ze zegt dat het paard fijn in de mond is?

Ik begin dan te twijfelen aan mezelf of ik wel het juiste gevoel heb bij het fijn ontspannen, nagevelijk lopen. Heb wel eens gehoord dat ulisse dan goed loopt, maar het zelf nog wat moeilijk vind en daardoor steun op mijn handen zoekt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 10:55

Misschien ben ik wel heeeeeel erg simpel hoor, maar waarom vraag je dat niet meteen aan HAAR? Wij hebben toch geen flauw idee wat zij gezien heeft?

Odeale

Re: Fijn in de mond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 11:07

In de les stond ik er nog niet zozeer bij stil, het is een verenigingsles en meer een rijles dan een praatles (praten voor haar en rijden voor ons ) omdat we met ongeveer zes personen in de les rijden. Daarmee bedoel ik dat ze links en rechts dan opmerkingen maakt en steeds verder gaat naar de volgende.

Na de les dacht ik er verder over na maar toen was de volgende les alweer begonnen.

Ik dacht bokt is er om vragen te stellen misschien is er wel iemand die mij kan vertellen waar het door kan komen dat mijn gevoel anders is dan hoe het eruit zag. Dat het een algemene uitdrukking is en bekend is waar dan precies naar gekeken wordt.

Maar ik zou het inderdaad volgende week kunnen vragen, maar dan moet ik weer een week wachten.