Vorige week was onze nieuwe camera binnen gekomen en zondag was het mooi weer, met rijden heeft ons mam dus foto's gemaakt en er zaten echt hele mooie foto's bij!
Verle doet het ook echt goed, ze is nu 2 weken onder het zadel. Wel loopt ze nog hoog met der hoofd, maar ik vond het belangrijker eerst contact te hebben zonder dat ze met der hoofd aant schudden ging, dit uiten meteen met 'hoog' aan de teugel lopen, ik ben haar nu dus echt naar beneden aan het rijden, maar ze vind het echt heel moeilijk!
En een snel galopje, let niet op mijn gezicht
Commentaar is écht welkom! Ik ben echt heel erg hard aan het werken om mijn handen omhoog te houden, al lukt het op deze foto's toch wel redelijk, alleen bij de galop, heb ik piano handen? Oh en ik moet haar niet proberen aan te kijken!
Dat zie je goed op de draf foto naar links..
Ook commentaar op Verle's houdign mag wel, alleen waarom ze voor een net zadelmakke zo hoog loopt heb ik al verteld en rij haar dus nu echt omlaag... Ik heb trouwens geen druk op de teugel, zelfs zijn er lichte boogjes in terug te vinden.. Behalve de galop foto dan, maar ze schot er vandoor, vandaar ook dat ik zo moeilijk kijk...
En nog even paar mooie foto's van Verle!
Knappe merrie he!?
Groetjes Quira