Ik heb een redelijk irritant probleem.
Ik heb een heerlijk paard om te rijden maar de ellende is het volgende :
ik heb mijn merrie nu bijna 9 jaar en doordat ik de ziekte van crohn heb ( en dus regelmatig er voor een maand of wat uit lig ) en zij een echte pismerrie is ( en dr eigen regelmatig iets aandoet kwa wonden etc.)
Zijn we nooit gestart met wedstrijden omdat we nooit langer als 4 tot 6 maanden aan een stuk hebben kunnen trainen . En ik het zonde vond van het geld omdat we toch niet altijd samentegelijk goed zijn
.Nu ben ik sinds een periode weer goed met dr aan het doortrainen ondanks mijn verzwakte lichaam en wil het toch gaan proberen om wedstrijden te gaan rijden omdat zij alles super makkelijk doet .
Alleen vind ze nu dat b werk geen reet meer aan en begint flink te klieren vb op ac lijn ineens gaan wijken terwijl ik niks vraag of aangaloperen omdat we toevallig in een hoek lopen dus ben continu aan het corrigeren . En mijn instructrice houd mij ook goed in de gaten of ik niet perongelijk iets doe ofzo ze wil gewoon te graag .
gaan we na het loswerken gelijk lekker aan de gaan met schoudervoor travers wijken etc dan heeft ze lol en werkt met alles mee en begint echt te swingen dat zit dus gewoon heerlijk .
Elk niew ding wat we haar leren en wat ik leer is geen enkel probleem.
Maargoed aangezien ik gewoon b moet starten hebben we dus een probleem en ben bang dat ik die b nooit uitkom met dat geklooi.
Mijn instructrice die zelf ooit ek heeft gereden gelooft helemaal in haar maar houd dr hart vast voor de b .
Heeft iemand tips hoe ik voor haar die b ook leuk kan maken want werken wil ze en luisteren doet ze ook wel ze wil alleen teveel .
Het klinkt mischien onnozel allemaal .
Maar mijn instructrice zei al start een ander paard de b en l door en start met je eigen paard niet in de b .
Maar komop ik wil gewoon dat ze ook de b goed doorloopt .
Ookal hebben we dat thuis mischien al 100 x bevestigt .
iemand ideen of tips .
alvast bedankt voor t lezen .
) geconcentreerd zal houden.