m'n vader kwam even langs om te vragen of ik thuis kwam eten dus die heeft heeeel even fotos gemaakt....
even een inleidend verhaaltje:
idris: kwpn'er zonder papieren papa is tolbert, opa is doruto.... dik anderhalf jaar geleden begon ik haar te rijden, toen was het alleen nog maar mogelijk om te crossen... na een tijdje zonder bit gaan rijden en toen kwam er ontspanning in de zaak... zoveel zelfs dat ik het weer aandurfde om met bit te gaan rijden.... zolang ik niet teveel van haar verwacht gaat het aardig goed... we zijn nu bezig met nageeflijk en ontspannen te lopen, wat nog aardig lastig is voor een paard als idris...
als alles goed gaat ga ik binnenkort beginnen met lessen met haar... daar heb ik heel erg veel zin in, en het is ook aardig nodig!
genoeg gel*lt, hier zijn de fotos:
duidelijk té voorwaarts....
Waaaaaah, daar zijn bosjes! die zijn eng! daar moet je heel goed naar kijken, want misschien komen er wel blaadjes uitgewaait....
hier gaat 't al de goede kant op...
er komt steeds meer ontspanning!
lekker sloffen
rechtsom is gewoon veeeeel moeilijker dan linksom...
en nog heeeeel geconcentreerd bezig (b'tje snel door de bocht)
eigen commentaar:
niet naar beneden kijken maar vooruit
rechtop zitten
handen rechtop houden (leve de zwarte handschoenen
)graag hoor ik wat jullie er van vinden met opbouwende kritiek... ik weet dat 't er lang niet altijd even goed uit ziet, maar ik ben al blij dat 't de goede kant op gaat.... we hoeven geen proefjes te lopen, als we er allebij maar lol in hebben....
en dan nog even een paar fotos van haar grote vriend.... tijgertje...
kijk mij eens even stoer zijn!
knappe man!
tjah, je moet wat als shet zijnde....
ik weet trouwens dat de kwaliteit niet super is... er komen alleen maar mensen langs die fotos kunnen maken als 't weer niet al te goed is....