Ik had ook al afgesproken met een meisje die ook wel eens op mijn paard rijdt om een keer te ruilen. M'n paard staat dichtbij het strand ja dus dat is makkelijk te doen. Achteraf bedachten we ons ook dat we beter een andere dag uit hadden kunnen zoeken.
oja wat ik nog was vergeten erbij te zetten. Een tijdje terug ging ik ook met iemand naar het strand, alleen haar paard was heel vervelend en die draaide elke keer om (de hele weg al) en die liep ook te steigeren. We zijn die keer uiteindelijk ook het strand niet op gegaan omdat we met 2 steigerende paarden zaten. Nou ben ik gister geweest met een vriendin met wie ik vaker naar het strand ga en dat gaat normaal altijd goed.
Het is misschien heel raar maar mijn paard is altijd als de doods dat het andere paard weg gaat zodat ie in ze eentje is, en nou zat ik te denken dat ie misschien het vertrouwen een beetje kwijt is omdat dat paard de vorige keer elke keer omdraaide.
Ik hoop dat het niet al te vaag is maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet zeggen.
En ik was idd heel blij dat ik er niet opzat toen ie achterover ging, maar hij steigerd een stuk minder hoog als ik erop zit zo slim is ie dan wel weer