Roos@ work met Nathalie (na zwagerschap)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Imerose

Roos@ work met Nathalie (na zwagerschap)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 08:05

Omdat ik zaterdag helemaal trots was dat we voor het eerst in de buitenbak gereden hadden, moest dit natuurlijk even vastgelegd worden.
Nathalie is na de bevalling van haar tweede dochter weer een beetje aan het beginnen en omdat Roos zo braaf is sinds we in Slie staan, vonden we allebei wel dat zij ook maar direct in de buitenbak moest rijden, het was zo lekker vandaag. Dus ik eerst even 20 minuutjes gereden en daarna mocht Naath een stukje sturen.
Nathalie heeft altijd last van haar schouder gehad en door het hele dagen kinder tillen en melk kolven (tis net een melkfabriek) heeft ze hier weer wat last van. Ook zaten haar rijbroek en laarzen nogal strak (nog niet allle kilo's zijn er af.
Dus er is nog wel wat op aan te merken, maar ik vind dat ze zo voor de tweede keer erop sinds bijna een jaar en eerste keer buiten, dat het er hardstikke netjes uit ziet.
Afbeelding
Beetje naar voren en schouders bol.
Afbeelding
Vooraanzicht, oortjes gaan al flappen (ontspaning komt eraan)
Afbeelding
Andere hand, been niet zo ver naar achteren)
Afbeelding
Bochtje met flaporen......
Afbeelding
Ben er nog niet uit wat ik hier van vind??
Afbeelding
En alweer een stukje galop gedaan.
Vond het zelf niet verkeerd, maar ja, ben natuurlijk niet echt objectief.......dus brand maar los.....

Pandakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:13

Heey!!! Wat leuk om roos ook weer eens te zien lopen. Ziet er netjes uit hoor! Hoe gaat het verder? Nou, nog heel veel succes!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:05

Ziet er wat mij betreft heel goed uit. Gisteren iemand geholpen die net een kindje heeft gekregen en die stuiterde door het zadel in draf. Dus petje af hoor!

Imerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 18:51

Hihi, nee hoor, Naath stuurt alweer een redelijk rondje de bak door.
Ze vond het zelf ook enorm meevallen en is naar haar zeggen het gevoel zeg maar ook niet echt kwijt, terwijl ze dat na haar eerste kindje wel echt kwijt was.
@ randhoeve: ja het gaat echt super met haar in Slie, ze is megarelaxed, ik kan zelfs met d'r naar buiten zonder problemen (kleine stukjes) terwijl we op de dijk op de Randhoeve al een keer iemand van z'n fiets gebokt hebben.....schaamschaam, en alles toen altijd een en al stresss was. En ze eindelijk weer lekker op gewicht....