Rex weer eens aan het werk (oefenen voor dè wedstrijd)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BelleFleur

Rex weer eens aan het werk (oefenen voor dè wedstrijd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 21:32

Tja, met wat geluk mogen Rex en ik zondag de finale van de winterwerking van onze provincie rijden, en dus moet er geoefend worden.

Het zonnetje en ons nieuwe dekje (HH curly seagrass, helaas niet echt te zien op de foto's) zorgden voor een mooie gelegenheid om foto's te maken en vriendje was zo lief voor fotograaf te spelen. De kwaliteit van de foto's is slecht, maar ik heb ook zo'n heel "oud" digitaal toestel dus ja... Toch een kleine impressie...

Voor mijn gevoel zijn we het laatste jaar erg vooruit gegaan. Helaas ben ik niet in de mogelijkheid op regelmatige basis naar een echte instructeur te gaan, maar gelukkig helpt mijn vriend me geregeld en dat helpt ons ook enorm vooruit.

Mijn handen mochten vandaag wat stiller zijn (maar dat zie je niet op foto's, hehe) en mijn beenligging is soms erg slecht. Foto's staan op volgorde, de momenten dat hij langgerekt loopt waren vandaag gewenst en dat is ook een stap vooruit tegenover vroeger.

Afbeelding

Losdraven, wat gespannen want de andere paarden kwamen aangelopen op de wei...

Afbeelding

Charmant sta-moment, nog steeds heel erg in het begin...

Afbeelding

Hier loopt hij erg lekker en voor zijn doen heel compact. Jammer van mijn been en mijn geknikte schouders, ik verwijt mijn vriend soms dat hij altijd zo zit maar blijkbaar doe ik het zelf ook soms... Nu ja, ik kan altijd wat extra geld gebruiken he...

Afbeelding

Op zoek naar mijn hand. Het gaat nog steeds niet geweldig en toch gaat het de laatste tijd steeds beter. Wat glimt ie al lekker...

Afbeelding

Volgens mij buitenstelling, volgens de fotograaf omstellen op een gebroken lijn. Zijn hoofd hoort in ieder geval niet zo te kantelen...

Afbeelding

Op alles valt wel iets aan te merken, maar op deze foto ben ik in mijn binnenste toch een beetje trots...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let niet op de mooie achtergrond Beide foto's was ik aan het uitdraven, op die kant lukt dat al aardig, de andere zal nog wat oefening vragen...

Afbeelding

Niet zo'n mooie foto maar goed, die zijn er ook...

En toen riep vriendje : doe nog eens een middendraf... Helaas liep hij op de 2e helft van de lange zijde beter, proefgericht dan, maar hier was zijn achterbeen er flink bij en daar ben ik blij om... Erna hebben we dan nog even uitgedraafd en flink gestapt...

Afbeelding

Commentaar : graag, maar blijf een beetje vriendelijk, wij doen ook maar ons best en ik probeer hem zo eerlijk mogelijk te rijden. Opbouwende tips hoor ik graag, maar ik merk zelf ook alweer veel om aan te werken.

Enneuh, een extra duimpje zondag zal ons geen kwaad doen !

Jessjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:33

Leuke foto's!! Alvast suc6 met de wedstrijd !! Jullie winnen vast well

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:37

succes met je wedstrijd ! commentaar geef je zelf al
ik zit er ook over te denken om dat dekje te kopen in het zwart hoe bevalt die jou ? is die dik en neemt die zweet op of juist niet ?

Coberlina

Re: Rex weer eens aan het werk (oefenen voor dè wedstrijd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:38

hey
ziet er leuk uit hoor!
Alvast veel succes!
Ik ben geselecteerd voor de B1
We zien elkaar dus alweer vorige keer denk ik dat ik je gezien heb, maar was niet zeker. Deze keer spreken we wel een keer af he?
Ik rij zaterdagochtend nog gewone wedstrijd en zondagmiddag de finale.
xxx

BelleFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 21:40

Dank je voor de leuke reacties...

Ik heb nog maar 2 x met het dekje gereden, maar prijs/kwaliteit valt het me reuze mee. Niet te dik en neemt zweet goed op. Alleen even afwachten hoe het in de was blijft.

@Kim : ik rijd zondag wedstrijd en finale, voor ons is het te ver 2x over en weer en voor Rex al helemaal moordend, dat is zo'n stresskonijn soms. We zien elkaar in de prijsuitreiking dan hé

Theake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:46

leuke foto's JoAnn!!
Hij blinkt al erg zeg (of komt dat door het zonnetje? )
Het ziet er goed uit vind ik, vooruitgang tegen vorige keer
veel succes zondag!!! en laat je iets weten hoe het geweest is?

Marengo_82

Re: Rex weer eens aan het werk (oefenen voor dè wedstrijd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:38

Ik vind dat het er heel leuk uitzien en jullie zijn een fijne combinatie! Heel veel succes zondag, ik zal aan jullie denken!

BelleFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:03

Dank je wel... diepe buiging...

olijf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:15

Daar ben ik dan, leuke vos heb je!!
En vind t er erg vriendelijk en ontspannen uitzien.
Heel veel succes met je wedstrijd!!

Karamell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:50

Ziet er goed uit! Jullie zijn een mooie combi...en wij duimen natuurlijk voor zondag