Het zonnetje en ons nieuwe dekje (HH curly seagrass, helaas niet echt te zien op de foto's) zorgden voor een mooie gelegenheid om foto's te maken en vriendje was zo lief voor fotograaf te spelen. De kwaliteit van de foto's is slecht, maar ik heb ook zo'n heel "oud" digitaal toestel dus ja... Toch een kleine impressie...
Voor mijn gevoel zijn we het laatste jaar erg vooruit gegaan. Helaas ben ik niet in de mogelijkheid op regelmatige basis naar een echte instructeur te gaan, maar gelukkig helpt mijn vriend me geregeld en dat helpt ons ook enorm vooruit.
Mijn handen mochten vandaag wat stiller zijn (maar dat zie je niet op foto's, hehe) en mijn beenligging is soms erg slecht. Foto's staan op volgorde, de momenten dat hij langgerekt loopt waren vandaag gewenst en dat is ook een stap vooruit tegenover vroeger.

Losdraven, wat gespannen want de andere paarden kwamen aangelopen op de wei...

Charmant sta-moment, nog steeds heel erg in het begin...

Hier loopt hij erg lekker en voor zijn doen heel compact. Jammer van mijn been en mijn geknikte schouders, ik verwijt mijn vriend soms dat hij altijd zo zit maar blijkbaar doe ik het zelf ook soms... Nu ja, ik kan altijd wat extra geld gebruiken he...

Op zoek naar mijn hand. Het gaat nog steeds niet geweldig en toch gaat het de laatste tijd steeds beter. Wat glimt ie al lekker...

Volgens mij buitenstelling, volgens de fotograaf omstellen op een gebroken lijn. Zijn hoofd hoort in ieder geval niet zo te kantelen...

Op alles valt wel iets aan te merken, maar op deze foto ben ik in mijn binnenste toch een beetje trots...

Let niet op de mooie achtergrond
Beide foto's was ik aan het uitdraven, op die kant lukt dat al aardig, de andere zal nog wat oefening vragen...
Niet zo'n mooie foto maar goed, die zijn er ook...
En toen riep vriendje : doe nog eens een middendraf... Helaas liep hij op de 2e helft van de lange zijde beter, proefgericht dan, maar hier was zijn achterbeen er flink bij en daar ben ik blij om... Erna hebben we dan nog even uitgedraafd en flink gestapt...

Commentaar : graag, maar blijf een beetje vriendelijk, wij doen ook maar ons best en ik probeer hem zo eerlijk mogelijk te rijden. Opbouwende tips hoor ik graag, maar ik merk zelf ook alweer veel om aan te werken.
Enneuh, een extra duimpje zondag zal ons geen kwaad doen !
Jullie winnen vast well

hoe bevalt die jou ? is die dik en neemt die zweet op of juist niet ?