Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lovelygirl schreef:ja ik rij ook veel verschillend hoor maarja ze loopt heel goed we gaan wedstrijde beginne want het gaat echt super zegt die vrouw waar ik les van krijg ook maar t lijkt wel as k haar niet aan de tegel vraag ze dan juist meer aan het been is dan als ik der naar beneje ga rijde enzo
lovelygirl schreef:en dat opeens.
dondahsteen schreef:heel kort zijn met je hulpen, en desnoods een paar tikken geven als je ZEKER weet als hij het nog wel weet. want dan neemt hij je gewoon in de maling
als het dan nog niet lukt, kun je het misschien aan de longe eens proberen? Of evt. met een zweepje erbij máár probeer het eerst zónder hulpmiddelen op te lossen
succes Wan schreef:veel overgangen rijden, met je stem proberen, kent je pony de stemhulpen nog niet? zorg dan dat je hem dit aanleert, werkt perfectals het dan nog niet lukt, kun je het misschien aan de longe eens proberen? Of evt. met een zweepje erbij máár probeer het eerst zónder hulpmiddelen op te lossen
succes
Citaat:haha ja echt een bitch maar als ik een zweep heb doet ze heel normaal maar moet toch ook zonder kunnen rijde...
..
).