Rongo @ wedstrijd (L2)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vonnie84

Rongo @ wedstrijd (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 17:41

Vandaag hadden we wedstrijd. Het was onze eerste officieële wedstrijd sinds 2,5 jaar. Rongo was erg braaf en liep redelijk. In de proef ging het niet super, maar ik was wel tevreden.
Ik had 171 punten.

Punten:
- Houding van mij

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Afbeelding
6.

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:43

Ik vind hem netjes lopen hoor. Ik snap niet waarom het zo laag is gepunt. Het is natuurlijk wel een moment opname!

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 17:45

Ik reed wat slordig en niet actief genoeg. Maar gelukkig is dat goed te verbeteren.

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:05

Wow wat een mooie knotten. Wie heeft die gemaakt?!?
Als je de proef wat beter afwerkt, hij iets actiever is, je meer verschil met middengalop en beter wijken laat zien, heb je een winstpunt! Maar dat gaat wel lukken want het gaat al steeds beter

aardig he

__Joyce

Re: Rongo @ wedstrijd (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:07

Hij loopt erg netjes, Wel jammer van je punten! Wat is die lekker wit!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:20

zat toevallig aan je te denken nav je foto-topic over harnessmaker!
bevalt je zadel nogsteeds goed? hij was nml vandaag hier voor mijn zadel, daar zat een hoop zooi in

maar weer terug on-topic, de laatste foto's geven een fijn beeld, als je daar naartoe blijft werken komen die wp's er wel

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:41

Ziet er inderdaad best fijn uit zo op de foto's, je hebt al lang zat aan gesukkeld met hem toch? Dan komt er binnenkort wel een tijd waarbij de punten binnen gaan stromen!

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:43

Mooi wit beestje zeg zoals de anderen al zeggen de punten komen vanzelf wel

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:48

He Vonnie,

Wist niet dat jij ook op 't bokt Ronddwaalde

Ach je stond nog boven mij. Complimenten voor 't wassen van Rongo. Tis maar goed de m'n Tita zwart is....

Op mijn staat je stond ook al constant.... Takt niet goed, een takt fout op X etc etc etc.....

Maar ja volgende keer beter. See you

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 00:14

Renske_ schreef:
zat toevallig aan je te denken nav je foto-topic over harnessmaker!
bevalt je zadel nogsteeds goed? hij was nml vandaag hier voor mijn zadel, daar zat een hoop zooi in

maar weer terug on-topic, de laatste foto's geven een fijn beeld, als je daar naartoe blijft werken komen die wp's er wel

De wol heeft zijn plaats gevonden, maar met bontje ligt het zadel nog beter. Harnessmaker zou nog terug komen, maar dat heb ik even op de lange termijn geschoven.
Wat zat er dan in je zadel?? En hoe ligt het nu?

talented schreef:
Ziet er inderdaad best fijn uit zo op de foto's, je hebt al lang zat aan gesukkeld met hem toch? Dan komt er binnenkort wel een tijd waarbij de punten binnen gaan stromen!

Dan wil ik nu even met trots vermelden dat ik gisteren 188 punten gehaald heb [img]
http://static.bokt.nl/s/cheer.gif[/img]. Dus al het oefenen is niet voor niets geweest. Alleen de proef ging niet echt geweldig

Psydoxy schreef:
He Vonnie,

Wist niet dat jij ook op 't bokt Ronddwaalde

Ach je stond nog boven mij. Complimenten voor 't wassen van Rongo. Tis maar goed de m'n Tita zwart is....

Op mijn staat je stond ook al constant.... Takt niet goed, een takt fout op X etc etc etc.....

Maar ja volgende keer beter. See you

Ik had je al vanaf je eerste bericht gespot De uitslagenlijst heb ik niet echt goed kunnen bekijken, want we moesten snel weer weg. Helaas staan de uitslagen niet op internet
Hoeveel punten had je nog gehaald? Ik heb je helemaal niet zien rijden?
En een zwart paard is inderdaad makkelijk. Maar tis ook wel een kick om Rongo's staart steeds witter te zien worden, want die wordt elke wasbeurt witter.

Allemaal nog bedankt voor de reacties!

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 00:22

Had er 170 in de Mortel. In Liessel was 't weer een ramp. Die knol spoort soms echt niet. Ben niet in de hoek bij K geweest..... zo eng. vrachtwagens (tja en dan heb je er zelf nog eens 15 thuis naast je wei staan nog niet te spreken over de tientallen die iedere dag langs je wei razen en waar je nog niet op of om naar kijkt ...... had er 168punten, staatje nog niet gezien, heeft Anne op gehaald, zal 't deze week nog wel krijgen.

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 12:44

[quote="Vonnie84"]
De wol heeft zijn plaats gevonden, maar met bontje ligt het zadel nog beter. Harnessmaker zou nog terug komen, maar dat heb ik even op de lange termijn geschoven.
Wat zat er dan in je zadel?? En hoe ligt het nu?

fijn dat het nog goed ligt!! en nog gefeli met je wp die je gehaald hebt!!
heb hier foto's staan van mn zadel... viewtopic.php?f=53&t=578888&start=0&st=0&sk=t&sd=a
zaten 2 soorten (varkens)haar in, poetswatten, een paar stukken soort gaasverband, 2 soorten grijze wol en witte wol zowel in grote zachte plukken als in kleine harde proppen
heb nog niet met t zade gereden, maar zo op Q ligt ie super, draagt overal en toch genoeg ruimte voor zn ruggraat, en op Wis ligt ie ook goed, maar die groeit nog dus daar is nog niet veel van te zeggen, iig kan het inrijden prima met dit zadel gebeuren

Marliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 12:56

Leuk om jullie weer aan het werk te zien, was dit in Liessel? Ben nog wezen kijken, maar heb je niet gezien.
Vind het er zo wel goed uitzien! En rongo is mooi wit.

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 15:26

Deze foto's zijn gemaakt op het concours van de Mortel. Maar mijn winstpunt was in Liessel. Ik heb je ook niet gezien in Liessel. Wanneer zien we jou schoonheid in de ring verschijnen, want die heb ik nog nooit IRL gezien

Marliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:37

Hahaha, heel misschien deze zomer nog een keer, anders wordt het volgend jaar.
Maaruh, ga je naar concours in Deurne? Dat is namelijk bij mij op stal.
11 juni geloof ik.

Maikuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:41

Ik vind het beeld er mooi en rustig uitzien
En nog gefeliciteerd met je 188 punten!

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 17:44

Ja, dan doe ik ook mee. Ik heb nogal veel opgegeven omdat ik d'r echt weer zin in heb Nu heb ik er toch 3 weggestreept, omdat een weekendje vrij ook niet verkeerd is
Maar verwacht niet teveel, want een goede proef rijden is het nog lange niet. Thuis de proef rijden gaat prima, maar in de ring

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:19

talented schreef:

Hier helemaal mee eens! Dit zag ik dus ook eerder gebeuren bij een vrouw. die altijd laag reed.. en toen opeens winstpunten kwamen
En ik las al dat je 188 punten had gehaald! echt super hoor! van 171 naar 188 !

Duppie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:23

ziet er goed uit hoor
trouwens mijn paard heet ook rongo