Ik had 171 punten.
Punten:
- Houding van mij
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zoals de anderen al zeggen de punten komen vanzelf wel
Renske_ schreef:zat toevallig aan je te denken nav je foto-topic over harnessmaker!
bevalt je zadel nogsteeds goed? hij was nml vandaag hier voor mijn zadel, daar zat een hoop zooi in
maar weer terug on-topic, de laatste foto's geven een fijn beeld, als je daar naartoe blijft werken komen die wp's er wel
talented schreef:Ziet er inderdaad best fijn uit zo op de foto's, je hebt al lang zat aan gesukkeld met hem toch? Dan komt er binnenkort wel een tijd waarbij de punten binnen gaan stromen!
Psydoxy schreef:He Vonnie,
Wist niet dat jij ook op 't bokt Ronddwaalde
Ach je stond nog boven mij. Complimenten voor 't wassen van Rongo. Tis maar goed de m'n Tita zwart is....
Op mijn staat je stond ook al constant.... Takt niet goed, een takt fout op X etc etc etc.....
Maar ja volgende keer beter. See you
De uitslagenlijst heb ik niet echt goed kunnen bekijken, want we moesten snel weer weg. Helaas staan de uitslagen niet op internet
nog niet te spreken over de tientallen die iedere dag langs je wei razen en waar je nog niet op of om naar kijkt
...... had er 168punten, staatje nog niet gezien, heeft Anne op gehaald, zal 't deze week nog wel krijgen.

Nu heb ik er toch 3 weggestreept, omdat een weekendje vrij ook niet verkeerd is
talented schreef:Ziet er inderdaad best fijn uit zo op de foto's, je hebt al lang zat aan gesukkeld met hem toch? Dan komt er binnenkort wel een tijd waarbij de punten binnen gaan stromen!
van 171 naar 188 !