simply @ work/racen (jetset-D)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

simply @ work/racen (jetset-D)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 16:52

vandag maar weer eens foot's gemaakt! hij liep de afgelopen tidj heerlijk maar vandaag zwaar tegen de hand .. dat zal je vast izen in de foto's!

edit; natuurlijk ook foto's gemaakt van mijn zus har paard; memberlist.php?mode=viewprofile&u=51030

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en tot slot de fotograaf erop!

Afbeelding

over de cap, normaal doe ik altijd een cap op buiten! eigenlijk was dit heel dom van mij later zijn we toch de cap gaan halen. maar helaas hier geen mooie foto's van!

graag commentaar. zelf zie ik dat de beugels nog wat langer mogen!
Laatst bijgewerkt door Horsea_nl op 17-04-06 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:55

Kijk uit dat je schouders niet naar voren kantelen...verder echt super leuke foto's, niets op aan te merken!

S_uus

Re: simply @ work/racen (jetset-D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:56

leuk paardje hoor...
en mooi setje
maar let ook op je ellebogen die moeten langs je lichaam
en je hakken iets uitdrukken (kan ook moment opname zijn natuurlijk )
Verder ziet het best oke uit
lekker een stukje gecrost?

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 16:57

ik zie het inderdaad ook, ik moet langer rijden want ik kan slecht mijn hakken uitdrukken hiermee! en mijn schouders en llebogen moeten anders!.. haha jaa staat vast na het rijden ff crossen!

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:57

fotograaf hier. leuke foto van mij zeg op jou luie paardje (NOT!) Ze zijn wel leuk gelukt, vooral dat crossen!

S_uus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:00

lotjj92 schreef:
ik zie het inderdaad ook, ik moet langer rijden want ik kan slecht mijn hakken uitdrukken hiermee! en mijn schouders en llebogen moeten anders!.. haha jaa staat vast na het rijden ff crossen!

fijn dat je het zelf ziet
ïk zit vaak ook te kort hoor. druk me hakken wel uit , maar toch te korte beugels
vind ik fijn ofzo
nou moet je mij ook niet op een dressur zadel zetten

Na het rijden ff crossen deed ik ook met ouwe Felma
heerlijk is dat de wind door je haren het geluid van de hoeven in het gras heb er alweer helemaal zin in maja nog een jaartje wachten en dan mag ik eindelijk weer rijden sinds 4jaar

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 17:02

haha.. voor mijn gevoel rijd ik redelijk lang.. maar als ik te krot rij prop ik mezelf op.. dus nog langer rijden maar! en eerst reed ik altijd in de manege en daar slofte ze maar wat.. maar hier gooid ze veel hoger op! en ik meot werken aan mijn houding.. ik doe mee aan een talentenplan en daar was een van mijn doels om mijn houding te behouden en te verbeteren. haha heerlijk is dat he! hoop dat je het weer snel kunt

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:28

Ik vind die foto's van buiten echt prachtig! Vooral die waar je in volle galop voorbij komt, lekker haar oortjes naar voren, je kan echt zien dat ze er van geniet. Echt geweldig.

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 17:45

dankje! jaa echt super dar buiten

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:03

Karoliefje schreef:
fotograaf hier. leuke foto van mij zeg op jou luie paardje (NOT!) Ze zijn wel leuk gelukt, vooral dat crossen!

haha lui was ze zeker niet.. ze waqs eerder super tegen mijn hand en vervelend.. en ik kon haar niet eens meer houden buiten!

Evelyn91

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:19

Wauw! ik vindt die eerste foto's ook vet mooi ik vindt dat je vooruit bent gegaan.. heb je tijdje niet zien rijden nu zie ik 't natuurlijk nog niet maar ik vindt de houding van z'n hals mooier..(A) als ik dat goed zie:P En dat crossen is natuurlijk heel coool !:D

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:20

HeJ Lotte!
ziet der goed uit!!
leuk setje

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:22

Ik vind dat je keelriem strak zit, dat belemmert de buiging van het hoofd.
Ik vind ook dt je op zich netjes zit, maar dat het paard meer in een bepaalde houding loopt dan nageeft. Hij buigt ook in de 3e halswervel en lijkt niet door de kaak. De bovenlijnspieren zijn niet aangespannen.

Maar het begin is er.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:29

Juco schreef:
Ik vind dat je keelriem strak zit, dat belemmert de buiging van het hoofd.
Ik vind ook dt je op zich netjes zit, maar dat het paard meer in een bepaalde houding loopt dan nageeft. Hij buigt ook in de 3e halswervel en lijkt niet door de kaak. De bovenlijnspieren zijn niet aangespannen.

Maar het begin is er.

ik zal de keelriem losser maken. en ze is moeilijk om in te buigen ze geeft wel na. maar eerst liep ze liever op haar knieen. dus ik ben al heel trots dat ze al stukke hoger op is gekomen en er idd meer een knik komen

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:31

Evelyn91 schreef:
Wauw! ik vindt die eerste foto's ook vet mooi ik vindt dat je vooruit bent gegaan.. heb je tijdje niet zien rijden nu zie ik 't natuurlijk nog niet maar ik vindt de houding van z'n hals mooier..(A) als ik dat goed zie:P En dat crossen is natuurlijk heel coool !:D

haha ja we gaan vooruit. maar ik zie nu zeker al weer fouten.. en ze moet meer de knik vinden maar dat is niet 1 2 3 op te lossen. mjah zie je binnekort weer!

en bedankt iris!

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:36

Ik denk dat het goed is om meer tempo wisselingen te rijden. Als je een paard meer van achter naar voor kan laten lopen (vanuit de achterhand dus) zal de aanleuning vaak ook lichter en beter worden. Kleine stukjes en kleine verschillen in tempo maken ook de achterhand wat sterker.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:38

Juco schreef:
Ik denk dat het goed is om meer tempo wisselingen te rijden. Als je een paard meer van achter naar voor kan laten lopen (vanuit de achterhand dus) zal de aanleuning vaak ook lichter en beter worden. Kleine stukjes en kleine verschillen in tempo maken ook de achterhand wat sterker.

daar ben ik ook zeker mee bezig. maar vandaag hihn ze erg op mijn hand. heb ook niet echt super serieus gereden. maar de dagen ervoor was ze echt super licht in mijn hand. dus ze boekt zeker vooruit gang. en ik probeer haar heel direct van achteren naar voren te rijden. en veel overgangen te maken

Gerbriichh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:50

Heej Lotte
Ziet er goed uit! Lekker even gereden? Vast wel.. Met dit paardje kom je zeker wel verder! Ik zie je morgen wel weer!

Kuss Gerbrich

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 18:51

Shadow_power schreef:
Heej Lotte
Ziet er goed uit! Lekker even gereden? Vast wel.. Met dit paardje kom je zeker wel verder! Ik zie je morgen wel weer!

Kuss Gerbrich

niet zo super lekker gereden nee.. hij was tegne mijn hand echt verschrikkelijk wel even lekker gegalopeerd .. ik kon hem niet eens meer houden tot morgen poppie hvj!

geit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:55

leuk paardje
probeer niet teveel met je sporen in je paard te steken (kan ook momentopnames zijn)

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:04

het is zeker momenteopname. en hij was echt super vervelend. daarom heb ik hem even goed van achteren naar voren gereden.

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:28

foto's staan nu ook in mijn profiel!

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:30

Hihi, die eerste foto hij loopt tegen een bergje op

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:30

Fairytail_ schreef:
Hihi, die eerste foto hij loopt tegen een bergje op

bedoel je omdat die schuin is genomen?

jimdebrit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:42

Mooi paardje zeg
Ook echt een leuke combinatie, jullie komen er samen zeker wel.

Idd, je ellebogen vielen me ook op, maar dat zie je zelf ook. Goed dat zo met de kritiek/adviezen omgaat. Verder voor je uit blijven kijken hè, op de foto's kijk je een beetje naar beneden.

Heel veel succes verder.