Vandaag was ik lekker aan het rijden bij de club (in de zon!!!), toen ik opeens bedacht dat ik m'n stiefvader wel kon bellen om eens wat foto's te maken. Nadeel van een fotograaf die niets van paarden weet, is dat die ook niet weet wanneer de foto's wel of niet gemaakt moeten worden. Maar ach, hij doet het wel voor mij, dus ik mag eigenlijk niet zeuren! Hier de resultaten van een half uurtje rijden...ik had d'r al losgereden, dus vandaar dat er geen foto's van zijn. (Ik heb trouwens nog gezocht naar paaseieren, maar helaas tevergeefs...)
Een lekker drafje vind ik zelf (nu mag ik zelf nog wat vrolijker kijken!!)
Even stappen met een langere teugel
En weer lekker draven...ik zie nu wel dat ik mijn teugels wat korter mag pakken trouwens!
Hier had ik net een overgang vanuit de galop naar de draf gemaakt...(weer die teugels!
)Een galopje op de rechterhand
En een galopje op de linkerhand (Ik kijk wel écht vies onder het rijden!)
Even poseren voor de fotograaf...wel mooi vierkant, maar helaas valt ze nog behoorlijk uit elkaar bij het halthouden (al was dit wel iets onverwachts, maar toch)
Een keertje halthouden op de E-X-B-lijn
Een lekker drafje (hier ben ik wel trots op dat achterbeentje. Ze heeft namelijk flink de neiging om op de voorhand te gaan hangen en daar ben ik nu flink aan aan t werken!)
Overgang van middendraf naar arbeidsdraf. Dit bedoel ik dus met op de voorhand gaan hangen!
Middendrafje. Deze vind ik zelf ook wel leuk...als je tenminste een zak over mijn hoofd erbij denkt!
En hier een volte 10 meter...nu wel lekker die achterhand erbij (kan natuurlijk altijd beter, maar je moet niet alles tegelijk verwachten!)
Nog een keer diezelfde volte 10 meter
Niet veel uit op te maken qua rijstijl en dergelijke, maar ik vond m wel leuk...
Zoals je in m'n profiel kunt zien is Marlene een KWPN-merrie van 1,55m. Maar als je d'r zo ziet lopen, zou je toch niet zeggen dat het een pony is, hè? (Ik ben zelf 1,75m!)
Ik weet het...het waren nogal wat foto's! Maar ja, ik vond het ook zo flauw om alleen de goede erop te zetten!
Ik zou zeggen: "Kom maar op met dat commentaar!"(Complimentjes zijn natuurlijk ook altijd welkom
)