astridastrid schreef:Hoe bedoel je Barbie... Gaaf hoor!
Maar waar is je HH Raspberry pad met bloemetjes

?
Waar m'n bloemetjes zijn...
Hier!
http://img327.imageshack.us/img327/9608 ... .jpg[/img]

Maar er zit zo'n rare vouw in die pad door manier waarop 'ie inde verpakking zat, dus ik moet 'm eigenlijk even een keertje wassen...
appelbolfan schreef:ik vind dat roze meestal verschrikkelijk iejl.. maar nu vind ik het wel heel mooi! (ik ben niet zo o-wat-staat-dat-roze-toch-mooi-op-mijn-lieve-knuffel-papzak ) maar nu maak ik dus een tijdelijke uitzondering
Ik ben vereerd!
Oscar schreef:
Echte werkfoto's horen altijd op HAW
Ik heb je topic even verplaatst
Oke, dank je!
frieske schreef:mooi paard alleen heb ik erg het idee dat je je paard ergens mee stoort? Vind het vreemd dat hij zoveel zn oren naar achteren heeft
gr esther
Het is een paard met een verhaal om het zo maar te zeggen...
Ze begint nu een klein beetje vertrouwen te krijgen na heel veel tijd en geduld, en dit was de eerste keer dat ze soort van aan het werk moest op zomaar een veldje...
dat betekende dus oplettendheid bij haar en nog geen algehele ontspanning...
daarnaast heeft ze verschrikkelijke flappers, die tijdens het werk meestal opzij staan!
zie avatar...
hetismij schreef:hee leuk setje zeg!! ziet er netjes uit hoor, al veel meer ontspannen dan in het begin!!!
is dit nou op het bavo-terrein? is het een beetje te rijden daar? hoe is de bodem, we moeten namelijk hoognodig weer eens even oefenen op het gras
dank je!
Ja ze verbetert echt!
Kost ontzettend veel geduld en af en toe toe kiezen op elkaar, maar we komen steeds een heel klein stapje verder!
Jeps, is op de Bavo.
Terrein is niet echt optimaal...