Bagheera (Baldwin x Balzflug) aant werk! erg vooruit gegaan!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Bagheera (Baldwin x Balzflug) aant werk! erg vooruit gegaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 11:38

Ik was gister bij hanke (ursy hier op bokt) en ik heb ff foto's van der gemaakt. Ik vind dat ze erg vooruit is gegaan de laatste tijd. Dat heeft ook meteen geleid tot dikke wp! Nogmaals gefeliciteerd!

De foto's zijn helaas niet van goede kwaliteit. Ook door het overzetten van PSD naar JPEG zijn ze errug slecht geworden.. jammer volgende x ff anders doen.

Afbeelding

sleepy begheera
Afbeelding

Afbeelding

fijne foto vind ik
Afbeelding

en strek! ze kan al steeds beter strekken alleen lukte t maar niet een goede momentopname ervan te maken
Afbeelding

middengalop, smile hanke
Afbeelding

toen ik der nog ffkes op.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond t erg gezellig hank!
Hanke zal zelf nog wel reageren..

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:39

ziet er leuk uit, mooi paardje

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:41

Wooooww!! Wat een prachtdier! Ziet er echt hartstikke mooi uit. Echt een superfijn beeld om naar te kijken. Hanke ik ben stiekem helemaal verliefd op je rijbroek.
Heel veel succes nog samen!

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:43

Heeey daar hebben we bagheera weer eens

hanke, jullie gaan echt steeds verder vooruit, netjes!!

miss_piggy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:43

Zozo. Wat een mooi paardje zeg!! Loopt ook goed.

Welke klasse rijd je??

kus
anke

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:12

Wat leuk dat je ze al geplaatst hebt! Het resultaat is nog best aardig geworden vind ik. Jammer dat de zon niet scheen, nu lijkt ze een doffe vacht te hebben. Jenn ik vond het erg gezellig hoor en je reed bagh erg netjes.

Filmpjes van Bagheera
Ik heb hier nog wat filmpjes van het rijden van afgelopen donderdag, voor de liefhebbers

Dit filmpje is wat langer geleden gemaakt, maar geeft een beeld van bagh haar eigenwijze hoofd.

http://media.putfile.com/bagh-in-de-bak

Losrijden, ze was erg heet en dus vlug!

http://media.putfile.com/Losrijden-94

Het wijken voor het linkerbeen

http://media.putfile.com/Wijken-linkerbeen

En de middendraf, iets onregelmatig, maar toch de moeite waard om te laten zien!

http://media.putfile.com/Middendraf-iet ... regelmatig

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:17

ziet er erg goed uit.

leuk paard

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:57

Hey Hanke, wat een leuke foto's! En ik ben helemaal jaloers op jouw rijbroek!! Bagheera ziet er goed uit, helemaal netjes verzorgd De foto's geven een heel fijn beeld, volgens mij ben je weer vooruit gegaan sinds de laatste foto's die ik gezien heb!
Wanneer heb je weer een wedstrijd?

_Inga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:59

Ik vind het er echt goed uit zijn! Helemaal perfect, jullie gaan het welk maken hoor, niets op aan te merken!

anniek_uc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:16

wat een prachtig dier!! ziet er netjes uit gaat wel goed komen dit!
veel plezier nog hem/haar.

OrtosLoveR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:21

egt leuke fotos hoor:)
en wat loopt je paard netjes
ga zo door.

Anjatjeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:30

Daar hebben we prachtige Bagheera weer!
Ze ziet er echt super uit, voor zover ik me de vorige foto's kan herinneren, zijn jullie erg vooruit gegaan en is Bagheera ook veel gespierder geworden (vooral hals).
Het rijden ziet er super uit. Heb je nog steeds het probleem dat ze soms wat kantelt? Of is dat ook opgelost?

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:30

VValar schreef:
Hey Hanke, wat een leuke foto's! En ik ben helemaal jaloers op jouw rijbroek!! Bagheera ziet er goed uit, helemaal netjes verzorgd De foto's geven een heel fijn beeld, volgens mij ben je weer vooruit gegaan sinds de laatste foto's die ik gezien heb!
Wanneer heb je weer een wedstrijd?

Heeej Tabitha!!
Dankjewel voor het compliment over de rijbroek, ik vind hem zelf ook erg fijn en mooi!! Ik vind juist dat bagh er op de foto's een beetje versloeberd eruit ziet... In het echt ziet ze er beter uit, kijk maar naar de filmpjes Heb je ze eigenlijk al bekeken?
Hoe is het met jouw paarden?
En wanneer heb jij weer wedstrijd?

PolosportJ

Re: Bagheera (Baldwin x Balzflug) aant werk! erg vooruit geg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 13:34

heej hank,
vind je de foto's nog wel een beetje mooi? ze waren errug donker ook :'(. goed dat je de filmpjes der ook op hebt gezet!

_Maud

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:37

echt een supper mooi paardje! Kun je trots op zijn!

Biepje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:39

wauw Ursy, je zit is erg mooi! Bagheera loopt ook super! als enige tip zou ik kunnen zeggen om je handen meer bij elkaar te houden, maar dat vind ik wat muggenzifterij, dus super!

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 14:40

ziet er heel mooi uit.. echt super mooi paardje!!

ppl0026

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:08

Ik ben jaloers! Maare.. wat doe je aan het eind van het 1e filmpje?

Kathmandu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:01

super Hanke!! Bagheertje en jij gaan echt met sprongen vooruit!! Nog gefeliciteerd met je resultaten! Helaas crasht mijn computer bij de filmpjes ... Ik kom zeker nog een keer kijken als ik daar tijd voor heb!!

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:44

Ursy schreef:
Heeej Tabitha!!
Dankjewel voor het compliment over de rijbroek, ik vind hem zelf ook erg fijn en mooi!! Ik vind juist dat bagh er op de foto's een beetje versloeberd eruit ziet... In het echt ziet ze er beter uit, kijk maar naar de filmpjes Heb je ze eigenlijk al bekeken?
Hoe is het met jouw paarden?
En wanneer heb jij weer wedstrijd?

Ik wil jouw rijbroek hebben! Volgens mij hebben wij dezelfde maat dus volgende keer kom ik jouw kledingkast beroven.
Ik vind Bagheera er juist lekker uit zien. Manen ook nog eens netjes getrokken. Dan moet je zeker niet bij mij langs komen, daar hebben alle paarden hun manen op ponymaat hangen

Ik heb je filmpjes bekeken. Wat mij opvalt is dat de draf wel ruimer lijkt te worden. Super! Wel vind ik dat je je hulpen wat moet gaan doseren hoor. Die grote schop in het eerste filmpje kan écht niet (op bokt gezet worden)

Mijn eerste wedstrijd is 14 mei pas weer (die van morgen moet ik helaas afzeggen, paard is ziek ). Dat is gelijk voor de clubkampioenschappen.... en ik ben alvast rubriekskampioen omdat ik de enige ben in mijn rubriek hahahaha. Jeej!

Mariek1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:16

Wow, echt super hoor!!! Ik heb het vorige topic ook gevolgd van jouw meeting met Jenna...

Je ziet echt flinke vooruitgang, heerlijk gevoel he?!!!

Foto's van Jenna erop zijn ook erg mooi!

Greetz Mariek

AnneB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:26

Ziet er netjes uit hoor, paardje heeft er lol in zo te zien.

Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik naar mijn Bella zat te kijken!

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:31

Anjatjeuh schreef:
Daar hebben we prachtige Bagheera weer!
Ze ziet er echt super uit, voor zover ik me de vorige foto's kan herinneren, zijn jullie erg vooruit gegaan en is Bagheera ook veel gespierder geworden (vooral hals).
Het rijden ziet er super uit. Heb je nog steeds het probleem dat ze soms wat kantelt? Of is dat ook opgelost?

Dag Anja, leuk dat je reageert! Bagheera is inderdaad vooruit gegaan, ze pakt de laatste weken echt alles in no-time op. Ben benieuwd hoe lang het duurt... Hoe is het met jou mooie paard? Volgens mij gaan jullie echt hard vooruit. Is het borsthappen al bijna over?
Bagheera kantelt nog steeds wel eens, al wordt het minder en lukt het mij steeds beter om het op te lossen. In de filmpjes kan je zien dat ze in de wendingen nog iets kantelt. Heb je de filmpjes ook bekeken?

VValar schreef:

Ik wil jouw rijbroek hebben! Volgens mij hebben wij dezelfde maat dus volgende keer kom ik jouw kledingkast beroven.
Ik vind Bagheera er juist lekker uit zien. Manen ook nog eens netjes getrokken. Dan moet je zeker niet bij mij langs komen, daar hebben alle paarden hun manen op ponymaat hangen

Ik heb je filmpjes bekeken. Wat mij opvalt is dat de draf wel ruimer lijkt te worden. Super! Wel vind ik dat je je hulpen wat moet gaan doseren hoor. Die grote schop in het eerste filmpje kan écht niet (op bokt gezet worden)

Mijn eerste wedstrijd is 14 mei pas weer (die van morgen moet ik helaas afzeggen, paard is ziek ). Dat is gelijk voor de clubkampioenschappen.... en ik ben alvast rubriekskampioen omdat ik de enige ben in mijn rubriek hahahaha. Jeej!

Hahah, je mag best mijn kledingkast beroven hoor als ik die van jou ook mag beroven. Aangezien we toch dezelfde maat hebben zal ik vast wel iets moois kunnen vinden
Ja!!??! Vind je de manen van bagh mooi?? hahah, ja die heb ik recent getrokken (
ik heb ze bewerkt met de schaar

)

Bagh wordt inderdaad wat ruimer, alleen in het filmpje was het niet optimaal. Ze was nogal heet en rennerig op dat moment.. Maar wat leuk dat je al verschil bespeurt. Met Valar zijn draf gaat het ook al beter toch? Geluk is draf de gang die je het meest kunt bewerken...

Ik moet ook starten op 14 mei, ook toevallig!Ik heb over twee weken weer wedstrijd in Zevenaar, nou ja ik sta op de reserve lijst.. Hopen dat ik erbij kan. Wanneer kom je weer een keer naar Kristel? Kan ik je eindelijk eens zien!

Biepje schreef:
wauw Ursy, je zit is erg mooi! Bagheera loopt ook super! als enige tip zou ik kunnen zeggen om je handen meer bij elkaar te houden, maar dat vind ik wat muggenzifterij, dus super!

Dankjewel!! Met het losrijden heb ik mijn handen inderdaad wat uit elkaar staan, wellicht dat je dit bedoelt? Heb je de filmpjes gezien?
Ik moet inderdaad erop letten dat ik mijn handen beter bij elkaar houd, óók met het losrijden!

PolosportJ schreef:
heej hank,
vind je de foto's nog wel een beetje mooi? ze waren errug donker ook :'(. goed dat je de filmpjes der ook op hebt gezet!

Ja de foto's vallen mij niet tegen hoor Jenn!! Het was gister ook niet echt geweldig weer om foto's te maken, wat dat betreft hadden we beter vandaag kunnen gaan!
Die foto's die ik van jou gemaakt heb zijn ook mooi, vooral die ene waar ze echt gaat "zitten"

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:32

Mariek1983 schreef:
Wow, echt super hoor!!! Ik heb het vorige topic ook gevolgd van jouw meeting met Jenna...

Je ziet echt flinke vooruitgang, heerlijk gevoel he?!!!

Foto's van Jenna erop zijn ook erg mooi!

Greetz Mariek

Het is inderdaad een heerlijk gevoel! Vandaag deed ze ook weer zo haar best, ik ben benieuwd hoe lang dit duurt!

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:41

Ursy schreef:
Hahah, je mag best mijn kledingkast beroven hoor als ik die van jou ook mag beroven. Aangezien we toch dezelfde maat hebben zal ik vast wel iets moois kunnen vinden
Ja!!??! Vind je de manen van bagh mooi?? hahah, ja die heb ik recent getrokken (
ik heb ze bewerkt met de schaar

)

Bagh wordt inderdaad wat ruimer, alleen in het filmpje was het niet optimaal. Ze was nogal heet en rennerig op dat moment.. Maar wat leuk dat je al verschil bespeurt. Met Valar zijn draf gaat het ook al beter toch? Geluk is draf de gang die je het meest kunt bewerken...

Ik moet ook starten op 14 mei, ook toevallig!Ik heb over twee weken weer wedstrijd in Zevenaar, nou ja ik sta op de reserve lijst.. Hopen dat ik erbij kan. Wanneer kom je weer een keer naar Kristel? Kan ik je eindelijk eens zien!

Ik wil binnenkort eens langskomen om de kleine van Venetia te bewonderen! Neem ik gelijk mijn camera mee. Ik moet nog even met Kristel de precieze datum afspreken (maar die zit nu even walgelijk vakantie te vieren in een warm oord..). Ik hou je op de hoogte! Lijkt me gezellig