Continu aan het vechten, schudden met de kop, loperig, enz
Het andere paard is een 8-jarige, 4 maanden onder het zadel, kan eigenlijk nog niets. Ja voorwaarts, soms aan de teugel, maar heeft het bit nog niet geaccepteerd (schudt aldoor, ben er nog neit achter wat het is, heb al rvs bustrens met rubberschijven, ijzervernikkelde watertrens met roest, gewone rvs waterttrens geprobeerd). Verder is ze in galop een echte racer. Deze merrie heeft ook al 5 dagen achter elkaar gelopen, maar niet zo intensief. Verder loopt ze dus nog vaak scheef, en we weten niet hoe ze reageert in een vreemde omgeving en ook niet of ze makkelijk te laden is. (maar dit moet toch ooit eens geprobeerd worden)
Welke zouden jullie meenemen??? Ik weet het echt niet meer, gisteren zei ik die groene, vandaag toch maar weer het wedstrijdpaard dat kuren heeft.
Voor de les zelf maakt het niet uit, het is bij ons toch een zootje (ik ben de enige wedstrijdruiter, 3 anderen zijn echte beginners en durven niet in galop, eentje is nog wel redelijk serieus maar springt ook niet) Dus een kreng van een paard erbij maakt niet uit. Daarom zou die groene ook best kunnen, moeten de overige lessers maar een keer uitkijken (meestal moet ik voor hun bokbeesten uitkijken)