rijfoto's van jyvy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hellgirlie

rijfoto's van jyvy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 20:35

Ik plaats hier eens even enkele foto's van m'n paardje Jyvenchie om te zien wat jullie van ons rijden vinden momenteel.
Laten we zeggen dat we een 3.5 - 4 maand bezig zijn met privé dressuurlessen.
In het begin wat moeten de kabouters uit de piste moeten jagen, en we hebben ervan gewonnen! Sinds een maandje half zijn ze vertrokken. En dan hebben we kunnen starten met haar ontspannen te doen komen. Nu hebben we dit wel al onder de knie, en komt er een stukje bij.

Foto's zijn van in de losrij fase, daarna kwamen er meer paarden in de piste en kon de mijn vriendin niet meer makkelijk in de piste staan. Als m'n paardje los is gereden word ze voorwaarts neerwaarts verder gereden en komt ze dieper te lopen.

Commentaar mag gegeven worden, maar niet brutaal worden aub! Zelf vind ik dat mijn handen hoger hadden gemoeten en mn hakken naar beneden, maar met nieuwe lederen laarzen is dat nog niet zo makkelijk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo dit was het.

Nann__

Re: rijfoto's van jyvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:18

leuk paardje heb je. Ziet er netjes uit !! en je dekje is echt leuk!! valt tenminste een beetje op