Vicky @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ijsklontje

Vicky @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 17:26

Zo de eerste echte actie foto's van vicky en mij.
Vicky is een 3,5 jarige Marlon x Flemmingh merrie. We zijn in januari begonnen met echt rijden. Tot die tijd hebben we lol gemaakt om op die manier lekker zadelmak te worden.

Ja ik weet het dat erop mijn houding een en ander aan te merken is, maar goed met pijn in mijn rug en een ontsteking in mijn hand mag ik niet klagen.

Afbeelding
netjes stappen iets achter de teugel, maar toch best netjes

Afbeelding
lekker drafje

Afbeelding
ff verruimen, zou wat meer oprichting mogen hebben

Afbeelding
schouderbinnenwaarts in stap, vandaag voor de 2e keer

Afbeelding
lekker uitstappen na een uurtje hard werken

dat was het dan weer. Ik ben erg trots op mijn meisje dat ze alles zo netjes oppikt.

Laatst bijgewerkt door ijsklontje op 15-04-06 17:29, in het totaal 2 keer bewerkt

horseNL00

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:27

Sow hee, mooi paard! Succes maar dat zal wel lukken zo te zien

cha_mira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:46

mooi paard !
ze heeft dezelfde naam als mij
nog veel succes met haar.

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:55

Mooi paard, ziet er ook netjes uit probeer wel je hakken wat meer uit te drukken en je rug recht te maken

ijsklontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:46

ja klopt had ik ook gezien. alleen heb ik op het moment erg veel last van mij rug. en mij hakken tja komt denk ik door dat ik met sporen gereden heb op een ander paard dan doe ik dat altijd. Weet ik slechte smoes maar goed en altijd een zwakpunt geweest.

Maar dat is een van de redenen van mijn lessen. Mijn paard kan dan goed lopen, maar als ik er volgens als een houte klaas opzit schiet het allemaal weinig op.

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 04:01

ziet er goed uit! de "minpuntjes"weet jezelf ook wel..

prachtig dier en ik zie graag meer foto's van jullie

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:03

Voor 3,5 jaar is die verruiming hartstikke goed, die oprichting komt later wel... Ik hoop niet dat je nu al vaak een "uurtje hard werkt" met haar, ze is nog jong zat...

ijsklontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 21:51

nee hoor absoluut niet. Over het algemeen rijd ik haar een half uurtje tot drie kwartier. Soms staat ze ook gewoon lekker een dag je stil. Dan mag ze lekker in de paddock rennen en verder hoeft ze dan niks. Dat doe ik meestal als ze wat nieuwe dingen heeft gedaan. Dan merk ik vaak dat ze het paar dagen later, weer netjes oppakt. Of we longeren lekker een half uurtje. Maar echt super hard werken doen we niet. Als ik merk dat ze dingen echt moeilijk vind. Doe ik het gewoon een tijdje niet meer. Wat ik vooral doe is zorgen dat een eigen tempo krijgt en zich zelf gaat dragen zonder deze aspecten heeft de rest geen zin.