Niet alle foto's zijn dezelfde keer gemaakt hoor. Stonden nog zo'n zooi foto's op de digi van E (eigenaar van Ber
) dat ik die camera maar eens heb meegenomen om de foto's af te halen 8) Dus bij deze nog wat foto'tjes 

Ja de buren.. ze blijven eng

Die houding van mij :mrgreen: :| Naja eerste keer met nieuwe leren rijlaarzen goed excuus he :lol: Haha ooh miranda handjes bij elkaar :shock:

En vandaag op wedstrijd.. Het ging ongelooflijk bagger, de beide zusjes liepen constant naar elkaar te hinnikken en wat de voltes in gallop betreffen ik weet niet hoe ik het moet noemen maar dat war iig geen voltes. Ik heb serieus nog nooit eerder zo kloten gereden. Zaten opzich wel mooie stukjes tussen maar het meeste was niet aan te zien :shock:
Toch dacht de jury daar anders over was 8e met 183 van de 30 dan vraag ik me af hoe die andere 22 dan wel niet hebben gereden :lol:
We zijn nu L1 startgerechtigd dus het gaat de goede kant op

De achterkant van de bak werd bewoond door snotgurken die elke moment weg konden springen vandaar dat ze zo heerlijk opgekrult loopt
Later met inrijden begon ze heerlijk te ontspannen 

Zooo jammer dat ze dr net niet helemaal op staat anders was deze foto helemaal geweldig geweest

Jammer genoeg geen foto's van de proef..
Groetjes Miranda