Is de ergste valse knik er nu uit???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Is de ergste valse knik er nu uit???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 13:04

HOi,

Ik had een tijdje geleden foto's hier op bokt gezet. En kreeg toen commentaar dat ze in een valse knik liep, ook zakte ze vaak veel te diep, nu ben ik eens een tijdje bezig geweest met het voorwaarts neerwaarts rijden en vandaar uit netjes naar mijn hand toe,(zoals het hoort zeg maar) En vraag me af of het beter is geworden, ik vind zelf van wel

Tijdje geleden!!!
Afbeelding

http://i2.tinypic.com/vhsr4g.jpg

NU!!!!

http://i2.tinypic.com/vhsrib.jpg

Ik weet dat het allemaal nog niet helemaal is zoals het hoort, maar we hebben de olympische spelen pas in 2055 gepland dus we hebben alle tijd

Soms drukt ze haar rug nog weg, daarom rijdt ik ook nog steeds een heleboel laag rond! Maar haar achterbeen komt naar mijn id steeds meer onder de massa en mijn instructeur vind dat ook.

Sinds ik begonnen ben met springlessen, werkt tarah veel meer mee. Ze heeft NOG meer lol gekregen in het werken en geeft zich nu eindelijk helemaal over!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-04-06 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in link veranderd, wegens te groot

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 13:05

Hmmm beetje groot!!! Maarja

marionnnn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:08

Heey Pauline.. Ziet er echt een stuk beter uit hoor. Je rijdt haar nu echt vriendelijk en dat kun je aan haar zien!
1 tip.. Ik weet dat je een mooi paard hebt ,maar probeer eens vóór je te kijken

Veel succes nog..

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 13:09

Hahah hey marion, Ben blij dat jij wel ziet dat de valse knik er langzaam uit weg gaat. Hoop dat andere dat ook zien!

Zal het gaan proberen, al gaat het steeds beter(ben ook zo gek van de punk manen van mijn paard)

ziggemans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:10

Vind het er ook beter uitzien

moes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:10

stuk beter hoor, ik vind dat je paard geen valse knik meer heeft. Hij heeft gewoon een hoofd wat een beetje aan de grote kant is een nek die nog niet zo gespierd is dus lijkt het ook sneller dat je een valse knik hebt. Ik vind het er netjes uitzien alleen jemag inderdaad iets meer naar voren kijken verder goed hoor!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 13:12

Hey bedankt voor de fijne berichtje, tarah was altijd heel lastig,(3x steigerend achterover geklapt enzo) dus ik ben heel trots dat we nu best wel een redelijk goed team zijn. IK weet dat er dingen nog lang niet perfect zijn. Maar we beginnen onderaan.

Hoop dat iedereen vind dat we vooruitgaan!

gebruiker002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:29

vind niet dat je een valse knik heb maar ik vind je paard wel heel mager lijken op de laatste foto, verder vind ik het er goed uit zien

Udo2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:12

noortje schreef:
vind niet dat je een valse knik heb maar ik vind je paard wel heel mager lijken op de laatste foto, verder vind ik het er goed uit zien

Dat viel mij ook al op, of is het een mometn opname dat die flanken zo opgetrokken zijn?? Voor de rest ga zo door!

__PSM__

Re: Is de ergste valse knik er nu uit???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 18:10

Nee het is zeker geen momentopname, dat dunne!!

Ze is erg dun, maar wat we ook doen, niet rijden op het land, wel rijden met heel veel eten! Ze wordt niet dikker, de dierenarts heeft er al naar gekeken alles, ze is ontwormt!! Ze is kerngezond en dat is ook zeker aan haar te merken!

We weten niet wat we eraan moeten doen om haar dikker te krijgen!!

Maar ben blij dat jullie allemaal erg positief zijn!

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:55

STUKKEN beter! Echt.. ik vind dat ze nu ontzettend fijn loopt! Ga zo door en jullie halen de OS van 2055 wel hoor!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 20:25

Hahah, bedankt hoor, jaja onze doelen zijn hoog ingesteld!!!

gucci_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:28

ziet er goed uit

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:33

Tarah5 schreef:
We weten niet wat we eraan moeten doen om haar dikker te krijgen!!

Ik heb sinds kort een (bijna) 3-jarige die ook maar moeilijk dik wordt... Daar komt bij dat ie ook ontzettend groeit...

Ik geef sinds kort maismeel wat ik aanmaak met water als slobber en voor het lekker geef ik een halve kilo muesli bij, gooi ik erdoor heen.

Dit werkt echt heel goed bi die van mij en het kost haast niks...

Misschien het proberen waard.

Succes met je paardje!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 20:43

WIj hebben echt al van alles geprobeerd!!! Maismeel speciaal muesli!!! Niks helpt, vorig jaar werd ze iets dikker van het land, hopelijk dit jaar weer! Maar laten we het over de valse knik houden!

bemoeial

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:48

Tarah5 schreef:
WIj hebben echt al van alles geprobeerd!!! Maismeel speciaal muesli!!! Niks helpt, vorig jaar werd ze iets dikker van het land, hopelijk dit jaar weer! Maar laten we het over de valse knik houden!

nog een laatste dingetje over het mager zijn. Maak je geen zorgen, als paarden hun werk nog een beetje lastig vinden kunnen ze daar mager van blijven, zelfs als je er 10 kilo in stopt. Hun spijsvertering moet aan het werk wennen, soms duurt het een paar jaar, maar dan krijg je ze ook niet meer dun (en kan je dus ook niet meer zomaar stoppen met werken).

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 20:51

Ze is nu inderdaad net 6, en is sinds een half jaar eindelijk aan t werk, dus we hopen dat ze over een tijdje wat meer rust in haar hoofd/alles heeft en dan wel dikker wordt.

We maken ons er ook niet echt heel druk over hoor, want ze ziet er super gezond uit!!! Op het dunnen na dan!!!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 12:08

niemand meer?

loez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:09

de laatste foto is dus hoe je paard nu loopt?
Ik vind het een stuk verbeterd!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 12:11

Jahh!!!

Waarom dat dan?

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:27

ons paard was ook zo dun, en wat we ook deden, ze werd maar niet dikker. Nu staat ze op een andere manege, en daar krijgt ze per dag iets van 8 kg kuil. Nu ziet ze er super uit. dus misschien is dat ook een tip?

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:30

Mijn pony was ook dun en toen werd ze kreupel toen heeft ze 5maand op 't land gestaan en toen was ze veel mooier! Toen zijn we dr bij blijven voeren met slobber.. 3x per dag! En toen bleef ze heel mooi wie weet een tip!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 08:45

Nou jah, vorige zomer werd ze wel dikker van op het land staan, maar ze is nog jong, beter aan het begin dunner en aan het eind dikker.

Er komt nog bij dat ze een tijdje geleden 40 graden koorts heeft gehad, en toen ook enorm afgevallen is!!!

Maar het gaat over de valse knik dus laten we het daarbij houden

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 08:56

2e foto is erg netjes, alleen wel letten op jehouding, rug meer naar achter etc.. je zou haar/hem nog iets lager kunnen instellen, met het nusje er meer uit, om de ontspanning te krijgen en zodat ze goed over haar/zijn rug gaat lopen heel veel suc6

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 08:59

Zeker een verschil met hoe het 'vroeger' ging. Super hoor, ga zo door!!