Vitality @ work op concour v. Burggraaf

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

Vitality @ work op concour v. Burggraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 12:17

Nou ik ben net weer van concour en mijn moeder heeft maar een paar foto's gemaakt jammer genoeg. Maar omdat in mijn vorige topic het zulke slechte foto's waren hier dan toch maar deze. Vandaag heb ik vliegles gehad. Pff wat was ze gek. Moest aangaloperen en ze vloog zo knetter hard weg heb haar stil gezet en beloond heb mijn proef met heel veel spanning door gereden. tussen de proeven door heb ik haar even flink aangepakt. toen de 2de proef in weer zo gigantisch gespannen maar nu liep ze wel braaf door. galop weer heel slecht. 1ste proef had ik 167 punten vond ik wel veel maar ja. 2de proef 160 terwijl die eigenlijk beter ging maar wel terechte punten.

kwam ik bij de jury, zegt hij meisje het zag er niet uit maar wat heb jij een super mooi paard en je komt er wel, wanneer ie zich gaat ontspannen. Dus dan vind ik het wel weer mooi dat ik dan zo'n proef rij haha.
nou maar genoeg gelult hier de foto's.

Afbeelding
even aan de longe.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lekker eigenwijs paardje hé??

GabberGill

Re: Vitality @ work op concour v. Burggraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 12:20

geweldig mooi paardje je rijd zeer netjes

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 12:21

leuk paard, leuke foto;s ook
gefeliciteerd met je punten! :d
wat rijd je?

Jessicoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 12:21

ja.. het ziet er idd gespannen uit..probeer je handen iets meer te dragen..en meer op je kont gaan zitte

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 12:26

Ik rij in de B. Maar JesS_OsCar ik kan wel meer zitten op mijn kont maar niet als ze zo gespannen is. tja en dan moet je in de B ook nog zo veel doorzitten. En ik was zelf ook gespannen dus ga ik dan ook zo zitten dus vandaar dat ik mijn handen zo heb. Maar ik had er echt heel veel werk mee dus kon ik niet echt op mijn houding letten.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:22

Ondanks de spanning ziet het er best netjes uit hoor
Leuk jurycommentaar ook
De ringen vallen me nog best mee vergeleken met vorige week pony's

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 13:30

Nou ring 1 was best wel glad en er zaten ook best wat gaten in maar het viel nog wel mee. ring 2 was best goed en op de inrijbaan hadden ze op natte plekken zand neer gegooid.

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:36

het ziet er idd gespannen uit, volgende keer beter

verder mooi paard!

En 167 punten.. dat is toch bij de nieuwe proeven niet zo veel of was dit nog bij de oude proeven

nieuwe proeven is 180 een winstpunt

nou succes volgende keer!

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 13:37

haha ja 180 is een wp dus eigenlijk heb ik gewoon lage punten gehaald haha.

sulindabaf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 16:10

heey!! ik moest tegen jou!! k had 188 en 189.. op foto 3 en 5 zie je mij nog op de achtergrond

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 16:22

Jammer dat ze zo gespannen was. Hebben jullie al vaker concours gereden?

Verder vind ik de neusriem een beetje storen Als deze wat hoger zou zitten, en niet zo beneden zou trekken, zou dat een heel ander beeld geven.

Veel succes op concours nog, jullie saampjes !

inkiepinkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:15

heeej.. wel nette punten dan toch nog.. teken dat je alles netjes heb opgelost!!! en wat hier boven staat klopt wel... je neusriem moet een raatje of wat omhoog! dat staat ook een stuk mooier krijgt ze ook minder lang hoofd van... maar het is ontzettend leuk paard om te zien op wedstrijd zoo.. ben benieuwd hem in het echt te zien!!! groetjes inge!

kippie17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:40

Volgens mij heb ik jou paard vanmiddag nog gezien. Tenminste, ik zag een knap paard aan een longeerlijn naar het losrijterein gebracht worden!

Ziet er gespannen uit, maar volgende keer beter!

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 19:17

Nou mijn neusriem is vrijdag geknapt ik wou heb iets strakker doen en toen knapte het stukje leer bij het kussentje dus kon ikhem niet goed meer dicht doen en er moesten ook wel gaatjes bij in om hem hoger te doen maar er moet toch een nieuw hoofdstel komen voor haar want zo is het ook niet wat. maar toch bedankt voor de complimenten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:39

Ziet er goed uit hoor!! Moet maandag ook naar Ommen, terrein ziet er redelijk uit toch??

irmaaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:47

*kwijl.. wat een prachtig paard! ik ben het met de jury eens watbetreft
dat je er wel komt!! ik heb de proef natuurlijk niet gezien, maar van de foto's ziet het er toch wel netjes uit!

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 19:49

Sydney2005: Ik ben er maandag ook weer moet dan rijden in de Z1. misschien zie ik je nog wel

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:54

mooi paard hoor

dat vind ik nouh ook zo jammer aan de B proeven je moet zo veel doorzitten word voor mij ook een ramp als ik weer met me volbloedje ga starten, die is ook altijd heel erg gespannen, maar ach we geven ze nog ff lekker de tijd en dan komt de ontspanning ook vanzelf Leuk dat commetaar van de jury

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:57

Ziet er niet slecht uit beetje gespannen maar dat word de volgende keer vast minder!
En het is zeker een mooi paard!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:03

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 22:07

Sydney volgens mij moet ik dan gelijk met jou rijden. Maar ik herken je dan vast wel. foto's van mijn vosje staat in mijn profiel. maar ik ben vast wel te herkenen dacht ik

Marijkeeee: Ja die proef 6 vooral is een echte ramp, klein stukje doorzitten en dan weer lichtrijden. pff maar na een tijdje zal het vast wel goed gaan hoop ik

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:44

ladyenpippi schreef:
Sydney volgens mij moet ik dan gelijk met jou rijden. Maar ik herken je dan vast wel. foto's van mijn vosje staat in mijn profiel. maar ik ben vast wel te herkenen dacht ik

Ik had al ff gekeken idd en herken je vast wel. Ik rijd niet in daar, doe ik thuis, maar zie je vast wel, zal ff zwaaien als ik dr aan denk en als ik me handen vrij heb...

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 17:37

haha ja is goed. ik hoop dat ze morgen wel rustig is want heb vandaag niet kunnen rijden. maar zie ik morgen wel.