Ik wil hem verder in de dressuur rijden en sinds een week of 2 weer begonnen. Tuurlijk pa eens gevraagd of hij foto's wilde maken. Het was best confronterend, vind mijn houding aardig achteruit gegaan
hier de foto's:
Even poseren.... ziet er nog best aardig uit, hoewel me wel opvalt dat ik mijn beugels nog een gaatje langer zou kunnen doen.

Drafje... argh kijk voor je uit, druk die hakken uit en check dat binnenhandje ....hmmmm

Hand laten volgen, beetje ongelukkig moment, maar niet verkeerd.

Na een tijdje: niet verkeerd, maar dat ietwat terugwerkende binnenhandje stoort me toch (of is het gewoon de hoek van de foto?)....

Ook vrij aardig, maar die beugels volgende keer een gaatje langer denk ik (zo terugkijkende naar oude foto's). En ja weer dat handje

Uhhh galopje in het begin (helaas heeft pa later daar geen foto's van gemaakt), voor mijn idee ging het redelijk, maar als ik de foto's zie.... ok tis een lang paard, maar dit is wel een beetje overdreven...
Nou we gaan er vandoor....
Commentaar wordt zeer op prijs gesteld. Denk dat er hier en daar nog wel verbeterpunten zijn
Ik vind zelf dat ik de teugels een tikkie korter zou moeten maken en mijn handen iets verder voor me ze mogen dragen.... nou brand los...