Umay Utopia (v. Opan) @ work, primeur @ bokt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rochiril

Umay Utopia (v. Opan) @ work, primeur @ bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 15:47

Ik heb vier jaar niet meer serieus gereden, wat buitenritjes en that's it. Maar nu ik sinds kort weer thuiswoon heb ik t natuurlijk weer langzaam opgepakt. Umay is nu bijna 5 jaar oud en zadelmak gemaakt door mij. Mijn vader heeft hem verder doorgereden en heeft ondertussen een paar springwedstrijdjes gereden, wat heel goed gaat.

Ik wil hem verder in de dressuur rijden en sinds een week of 2 weer begonnen. Tuurlijk pa eens gevraagd of hij foto's wilde maken. Het was best confronterend, vind mijn houding aardig achteruit gegaan hier de foto's:

Afbeelding
Even poseren.... ziet er nog best aardig uit, hoewel me wel opvalt dat ik mijn beugels nog een gaatje langer zou kunnen doen.

Afbeelding
Drafje... argh kijk voor je uit, druk die hakken uit en check dat binnenhandje ....hmmmm

Afbeelding
Hand laten volgen, beetje ongelukkig moment, maar niet verkeerd.

Afbeelding
Na een tijdje: niet verkeerd, maar dat ietwat terugwerkende binnenhandje stoort me toch (of is het gewoon de hoek van de foto?)....

Afbeelding
Ook vrij aardig, maar die beugels volgende keer een gaatje langer denk ik (zo terugkijkende naar oude foto's). En ja weer dat handje

Afbeelding
Uhhh galopje in het begin (helaas heeft pa later daar geen foto's van gemaakt), voor mijn idee ging het redelijk, maar als ik de foto's zie.... ok tis een lang paard, maar dit is wel een beetje overdreven...

Afbeelding
Nou we gaan er vandoor....

Commentaar wordt zeer op prijs gesteld. Denk dat er hier en daar nog wel verbeterpunten zijn Ik vind zelf dat ik de teugels een tikkie korter zou moeten maken en mijn handen iets verder voor me ze mogen dragen.... nou brand los...

pearl_tje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:58

Afbeelding

Jeetje wat een mooie achtergrond

Ziet er netjes uit vooral als je zo'n tijd niet hebt gereden

Rochiril

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 16:46

Ja onze rijbakken van de vereniging liggen bij een oude kasteel hoeve, en wij wonen er 50 meter vanaf. Dat leent zich natuurlijk wel om mooie plaatjes te schieten

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:06

Leuke foto's, En fijn paardje