Hieronder enkele schatjes

Onze shet Boyke. Hij mag meestal met de paarden op de wei. Heel soms wordt er ook op gereden. maar hij is heel ontdeugend. Boyke is bont.

Britt. Kruising Fjord x Arabier. Ik heb veel op Britt gereden. met inrijden was ze heel sloom maar nu is ze supersnel en heel erg sterk.

Brunate. De moeder van Britt. Brunate is een snelle Fjord die de meeste kinderen niet aan kunnen. Daarom loopt ze ook erg weinig. Maar ze kan alles eigenlijk wel. Western, springen, voor de huifkar, voltige. Echt een veelzijdige Fjord dus.

Calantha. Een heel lief paardje met een heerlijke galop.

Chappo. Een wat oudere pony. Hij begint nu alwat grijs te worden. Hij kan heel goed springen. Een tijdje mocht ie dat niet omdat hij bijna een jaar kreupel heeft gestaan. Toch hebben ze hem aangehouden en nu loopt ie weer zoals vanouds

Dianne. De haflinger merrie. Ze heeft al flink wat veulens gehad en dat is te zien aan haar buikje.

Ginger. Op dit paard heb ik leren paardrijden. En vele met mij. Ze heeft M dressuur gelopen en kan echt heel mooi lopen. Er zitten veel beginners op haar en die krijgen dat nog niet echt uit haar.

Holly. Ons klein dondersteentje van stal. Ik denk dat ie de 1.25 niet haalt. Hij heeft als truc ineens omdraaien als ze in galop zijn.

Kerwin. Een heel goed paardje. helaas is ie best vaak kreupel. Meestal een hoefzweer. En dan moet ie heel zielig op stal blijven staan.

Iris. Dit paardje kan dressuur en western rijden en ze haalt het niet door elkaar. Ze is heel gevoelig en je moet echt niet tegen zitten of trekken in de mond want dan gaat ze gewoon stilstaan. je leert hier dus echt goed op rijden want anders pikt ze niet.

Lady. Een nrps pony. met een flinke scheut bloed. Ze heeft ons eens verrast. De dag ervoor was ze niet zo voorwaarts en we wisten niet hoe dat kwam. De dag erna stond er ineens een veulen naast haar. had ze ons toch flink laten schrikken. Het veulen heette Rakker en is verkocht.

O'Malley. Een tinkerruin die geimporteerd is uit Ierland. Echt een schatje en ook best een shique tinker. OP hem rijdt ik nu om mijn angsten te overwinnen. Hoewel hij ook heel goed is in bokken. Mar meestal wel goed uit te zitten.

Pasja. Ook al een wat oudere pony. Hier kun je iedereen opzetten want ze zet geen pas verkeerd. Ze is een zilverappel en die kleur raden de kinderen nooit.

Onze palomine Quarter horse. Wordt gebruikt in de western lessen.

Ricky. Ook al een wat oudere pony. Hier leren de meeste kinderen op galoperen. Hij heeft namelijk een hele rustige galop en springt makkelijk aan. Ook als kinderen niet de hulp geven. Ricky denkt namelijk mee.
Hij heeft Z gelopen.

Silverboy. Ook een schimmel. Rond de 15 jaar. Ook een echte beginners pony. Hij heeft ons een keer laten schrikken. 's ochtends had ie een jaap in zijn billen van wel 20 cm. Hij moest toen naar de kliniek waar ik hem trouw iedere dag opzocht om hem een appeltje te geven.

Vosje. Toen ie op de manege kwam was hij super dun. dat is ie nu nog maar al veel minder. Best een pittig ding maar een heerlijk dier.

Zwartje. Al is ie nu bijna wit. Hij heet dan ook eigenlijk Experiment. Hij is een deel van een tweeling maar zijn wederhelft heeft het niet overleeft. Hij heeft een paardenmoeder en een paardenvader maar is pony gebleven. Het is dus een KWPNer.
Nou dat waren ze wel zo'n beetje. De pensionpaarden en ponies staan ook op de site maar die moeten jullie zelf maar eens bekijken.
Oh ja. teken dan ook het gastenboek. Ik heb namelijk de site gemaakt en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.