Hier de verlate foto's van afgelopen zondag

Ik had 2 pony's mee: de NF hengst Woodrow Carisbrooke, M2 dressuur..en mijn eigen pony, de NF ruin Easter Boy, Z2 dressuur.
Eerst moest ik met Carisbrooke..losrijden ging wel goed, al was hij wel wat vrolijk..hij vindt het helemaal weer geweldig om naar buiten te gaan..zoveel leuke paarden te zien

Ik kwam een beetje in tijdnoot, dus na 10 minuten mochten we de ring al in
Maar het ging nog best goed moet ik zeggen! Soms kon je gewoon merken dat hij nog bomvol met energie zat..dus ik liet hem niet helemaal gaan met de middengalop/draf..maar verder was het een nette proef..De jury gaf ons 184 punten (180 winst) en een 1ste plaats! 
Deze punten hebben er voor gezorgd dat we nu 10 winstpunten hebben, duss Z Startgerechtigd!!! (trots trots trots
)De tweede proef ging nog véél fijner: hij liep lekker verzameld en was er helemaal bij met zijn hoofd ( komt ook omdat ik hem nu wat beter los kon rijden
..Ik was echt heel tevreden over de proef..en de jury was het met mij eens: 1ste prijs met 196 punten! 22 punten meer dan nummer 2
èn het zijn 2 winstpunten..dus beter dan dit kon natuurlijk niet!Daarna snel Easter Boy opgezadeld..losgereden, en de eerste proef..
Hij liep wel netjes.. maar het was niet een heel geweldige proef.
Toch werden we 1ste (vd 5) met net geen winstpunt: 237 punten (240 is winst)..De tweede proef ging voor mijn gevoel véél fijner en de mensen om mij heen waren het er ook mee eens
..Maar de jury had er niet zo veel zin in ..en gaf 230 punten..we werden toch nog 2de en ook deze jury had geen winst uitgedeeld..noujaa het blijft jurysport hè
Al met al ben ik wel erg tevreden!
Hier dan de foto's..het zijn er nogal veel
..kijk en geniet zou ik zeggen
Ze zijn niet zo goed van kwaliteit maar ik wou ze er toch graag opzetten..Carisbrooke Losrijden:
Voorwaarts neerwaarts draven, meneer had er zin in

De eerste proef:
Travers rechts

Stap

voorbereiden voor de keertwendingen

Keertwending naar rechts, been niet tè ver naar achter, maar hij bleef wel mooi doorstappen achter!

Gebroken lijn in contragalop

Middengalop

Mooi gesloten drafje

Middendraf, hij begint het steeds beter te doen!!

Op weg naar het afgroeten

Rijbaan verlaten, brááf pony

En dan de tweede proef!
Op weg naar het groeten, en ja, het waaide errrrug hard.

Schouderbinnenwaarts, mag wel wat meer..

Hester, niet zo je been afsteken
maar verder fijne foto.
En weer zo'n fijne middendraf, dat acherbeentje!

Halthouden

Stappen en voorbereiden op keertwendingen

En het afgroeten, ahum...dit werd een onvoldoende
..in de ring naast ons sloeg een pony op hol..en Caris dacht ik doe gezellig mee
Hier had ik hem alweer aardig rustig, maar echt recht staat hij niet

Dat was dan Carisbrooke, nu schakelen we over op de Z2 pony

Hier heb ik maar weinig foto's van..ze waren bijna allemaal mislukt

Eerste proef:
Appuyeren naar rechts

Stap

Voorbereiden keertwendingen

Middengalop

Uitgestrekte galop

Rijbaan verlaten

Tweede proef:
Volte 8 meter (denk ik) ..rechtop zitten

Uitgestrekte draf! ( ja, hij blijft het geweldig vinden
)
Poging tot schouderbinnenwaarts, heb mn been te ver naar achter waardoor hij niet mooi kan inbuigen..maar kijk die beentjes

Appuyeren

En dat was dan de laatste foto..