Ik heb sinds bijna 2 maandjes een Z2 dressuur paardje gekocht omdat ik dus niet meer zoveel ga springen maar ervaring wil opdoen met dressuur(ben nog steeds springruiter maar goed
)Nu had ik 1 maand geleden een klein sprongetje zelf gesprongen met Jirano alleen nu wil ik toch wel wat meer gaan springen(het blijft toch maar kriebelen
) ik ben dus begonnen met hem vrij te laten springen..Ook heeft een vriendin van mij sinds kort een nieuw paard Madou! en die hebben we ook even op de foto gezet

Commentaar bij Jirano:
- Hij moet zijn voorbeentjes meer intrekken maar dat komt misschien wel als het hoger word.
We zijn dit keer maar tot 90cm gegaan dat vond ik wel goed genoeg voor de eerste keer

Commentaar bij Madou:
- Graag geen gezeur over het bit want zoals jullie zien laat ze de onderste teugel los en als ze gaat rijden houd ze die gewoon erbij maar geen druk erop.
Ze rijd alleen maar buiten alleen heeft paar maanden geleden een flinke klap op haar arm gehad en daar zitten pinnen in die er moeten blijven zitten en als een paard maar een loopje durft te nemen kan ze niks met een gewoon bit

Overigens zit ze zelf niet op bokt..
Naja de foto's dan:
1.

eventjes lekker los lopen
2.

3.

50cm ofzo(van te voren wel kruisje alleen geen foto's van)
4.

70cm
5.

90cm
6.

mooie hoofdfoto

7.

8.

Franka met Madoutje

9.

Spaanse pas

10.

Lekkere dikke speknek van Madou(waar ik verliefd op ben
)Ik vind dat Jirano op zich wel mooi basculeert alleen tjah die voorbeentjes dan

En jullie??